Форсаж під капотом: Як працює система уприскування закису азоту


Опубликованно 15.11.2017 02:02

Форсаж під капотом: Як працює система уприскування закису азоту

Системи уприскування закису азоту є одним з найбільш екзотичних варіантів тюнінгу двигуна автомобіля. Про цю технологію чув, напевно, кожен, а от як працює система уприскування закису азоту, знають далеко не всі.

Отже, для тих водіїв, які задумалися над тюнінгом двигуна свого залізного коня, буде корисна наведена інформація.

Перед тим, як встановлювати систему уприскування закису азоту треба переконатися в тому, що машина перебуває у відмінному технічному стані. У разі необхідності обов'язково треба поміняти всі деталі, що зносилися: кільця, прокладки, насоси та інше. Якщо цього не зробити, то максимальної надбавки до потужності двигуна машини не буде.

Як все влаштована система уприскування закису азоту?

Щоб підвищити потужність мотора треба збільшити надходження повітря в двигун, тим самим допомагаючи спалюванню як можна більшої кількості палива.

На сьогоднішній день існує два основних способи подачі повітря: з допомогою використання турбін і механічних нагнітачів;упорскування азоту в двигун спеціальною системою.

Зупинимося на останньому способі.

Упорскування азоту може також здійснюється двома способами.

У першому випадку, закачаний в балон азот знаходиться під тиском близько 1000 Psi в рідкому стані. Під час активізації системи упорскування, азот з житнього стану переходить в газоподібний. Це сприяє зменшенню температури повітря. У свою чергу, зниження температури повітря збільшує його щільність. Класична система уприскування азоту здатна знизити температуру повітря, що поступає в двигун, приблизно, до -50 градусів. В кінцевому підсумку це істотно збільшує на деякий час потужність двигуна автомобіля.

Слід зазначити, що цей варіант подачі азоту менш ефективний порівняно з другим способом.

У другому варіанті хімічні процеси трохи складніше. Так, закис азоту в даному випадку двухкомпонентна. Під час нагрівання до 572 градусів за Фаренгейтом нитрооксид розпадається на азот і кисень. Кисень, якого в нитрооксиде міститься в значно разів більше ніж у звичайному повітрі, дає можливість спалити велику кількість палива.

Упорскування азоту в двигун істотно збільшує тиск в циліндрах двигуна автомобіля, що у свою чергу підвищує ефективність горіння суміші.

На що здатна закис азоту добре знають творці серії Форсаж. Пропонуємо подивитися один з епізодів, де гонщики використовують цю систему:



Категория: Авто Советы