Прокачування гальм на ВАЗ-2106 своїми руками: правила проведення робіт


Опубликованно 06.01.2018 00:42

Прокачування гальм на ВАЗ-2106 своїми руками: правила проведення робіт

Для поліпшення ефективності і безпеки потрібно проводити прокачування гальм на ВАЗ-2106. Робити це необхідно в тих випадках, коли здійснюється ремонт гальмівної системи або заміна рідини в ній. Іншими словами, при кожному втручанні в конструкцію. Ресурс елементів обмежений. Наприклад, рідина нормально працює не більше 100 тис. км. В ній містяться різноманітні присадки, які випаровуються при впливі високих температур і тиску.Що потрібно для прокачування?

Для того щоб здійснити ремонт без проблем, вам буде потрібно набір стандартних інструментів та запчастин. Зверніть увагу на те, що штуцери бажано встановлювати нові – старі межі дуже швидко стираються і працювати з ними неможливо.

Для ремонту потрібні:Набір ключів – ріжкові і накидні на «8» і «10».Баллонник.Домкрат.Противідкатні черевики – не менше двох штук.Опори – кілька дерев'яних брусів.Ключі на «17» і «13».Спецключ на «8» і «10» для викручування штуцерів і гальмівних трубок.

Обов'язково потрібно придбати проникаючу мастило, підготувати невелику банку і прозору трубку. Внутрішній діаметр останньої повинен бути таким же, як і у зовнішній прокачного штуцера.Підготовчі роботи

Спочатку необхідно виконати підготовчі роботи, перш ніж приступати до прокачування гальм на ВАЗ-2106. Послідовність проведення робіт наступна:Проводите огляд всіх компонентів системи гальм. При наявності пошкоджень трубок або шлангів замініть їх.Перевірте роботу головного циліндра. Якщо є патьоки рідини, то потрібно зробити його ремонт.

Перед прокачуванням гальм на ВАЗ-2106 обов'язково зробіть ремонт, замініть всі елементи, що вийшли з ладу.

Це забезпечить максимальну ефективність проведеного ремонту. Втім, прокачування багато автомобілістів роблять тільки в крайніх випадках – при проведенні ремонту, заміні супортів, трубок і шлангів.Процедура проведення робіт

При роботі найголовніше – це дотримуватися схеми прокачування гальм на ВАЗ-2106. Вона така ж, як і на будь-якому іншому автомобілі з лівим розташуванням керма. Завжди прокачування починається з того контуру, який розташований далі від ГТЦ. І останнім прокачується той контур, який розташований ближче всіх до нього. Послідовність така:При необхідності піднімає бік автомобіля і знімаєте колесо.Першим на черзі стоїть заднє праве колесо, саме воно знаходиться далі за всіх від ГТЦ.Надягаєте один кінець гнучкої трубки на прокачной штуцер, другий опускаєте в банку. В ній повинно бути невелика кількість гальмівної рідини.Помічник повинен сісти за кермо і кілька разів надавити на педаль гальма. В розширювальному бачку рідини повинно бути достатньо – не менш половини.Після п'ятого натискання помічник фіксує педаль, а ви викручуєте штуцер, випускаючи тим самим повітря з системи.Повторюйте процедуру кілька разів, поки не вийде повністю повітря.

Потім проводите таку ж процедуру на лівому задньому колесі і правому передньому. Останньою на черзі виявляється ліве переднє, так як вона ближче всіх до ГТЦ.

Як зробити прокачування без помічника?

Іноді немає можливості скористатися послугами помічника, тому виникає резонне питання про те, як зробити самостійно прокачування гальм на ВАЗ-2106. Автомобілісти придумали чимало хитрощів, одна з них – використання камери, в якій перебуває під тиском повітря. Для цього потрібно зробити кришку для розширювального бачка. Встановіть на неї штуцер з золотником, який дозволить повітрю проходити в одному напрямку. Встановлюєте нову кришку і підключаєте до неї за допомогою шланга камеру (заздалегідь накачану до тиску 2,0-3,0 бар). Тепер залишається тільки викручувати по черзі штуцери і вчасно підливати рідина в бачок.



Категория: Обо всем