"Тойота": коди помилок і розшифровка


Опубликованно 25.01.2018 02:46

Періодично в будь-якому транспортному засобі виявляються ті чи інші несправності. Оснащення автомобіля бортовим комп'ютерним комплексом дозволяє виявити ці проблеми на ранній стадії, що спрощує ремонт і не призводить до подальшого руйнування інших систем. Розглянемо, які бувають коди помилок «Тойоти», їх розшифровку, способи діагностики і усунення несправності.

Бензинові моделі

При проведенні діагностики необхідно враховувати тип двигуна і агрегирующую з ним коробку передач. Для початку вивчимо коди помилок «Тойоти Королла» і інших версій на бензиновому моторі, а також їх розшифровку: 98 – виявлена несправність блоку регулювання розрядження в гальмівному підсилювачі вакуумного типу.92 – порушення функціонування форсунки холодного старту. Свідчить про необхідність заміни елемента.55, 53, 52 – неполадки в датчиках детонації, несправний елемент підлягає заміні.49 – неправильна робота пристосування контролю пального. Після заміни індикатора слід провести повторну перевірку.43 – бортовий комп'ютер фіксує некоректний імпульс від стартера. Необхідно виконати ретельну перевірку всього механізму.42 – надходить повідомлення про несправності індикатора датчика швидкості ТЗ.41 – тривожний сигнал від пристрою регулювання позиції дросельної заслінки.36 – поломка датчика CPS.34 – необхідно перевірити вузол турбінного наддуву.31 – оповіщення про порушення у функціонуванні контролю абсолютного тиску в системі силового агрегату.25 – кисневий індикатор сигналізує про наявність збідненої суміші у вузлі уприскування.24 - вийшов з ладу датчик температурного контролю на впуску.22 – індикатор спостереження за температурою охолоджувальної рідини передає некоректний імпульс на бортовий комп'ютер. Слід замінити пристрій.21 – зламався датчик кисню. Для відновлення правильної роботи пристосування підлягає заміні.19 – порушено положення педалі акселератора. Друге значення цього імпульсу – вихід з ладу датчика положення педалі.16 – виявлені порушення в роботі трансмісійного сайту. Необхідно провести ретельну перевірку КПП.14, 15 – виникли проблеми в одній з чотирьох котушок запалювання.12, 13 – надходить сигнал про неправильну роботу індикатора регулятора позиції колінчастого вала.

Коди помилок «Тойоти» на дизельному ходу

Список позначення проблем автомобілів даної марки з моторами на дизпаливі:96 – оповіщення про збої в роботі датчика положення клапана EBR.42 – працює неправильно швидкісний датчик. Проблема вирішується шляхом заміни елемента.39 – неправильно функціонує індикатор температури пального.35 – некоректно працює датчик регулювання тиску наддуву. Після заміни пристрою проводять повторну перевірку.32 – сповіщення про несправність бортового комп'ютера в роботі коректорів-резисторів.24 – збої в датчику температурного контролю на впуску.22 – код помилки «Тойоти Королла» та інших «дизелів», що свідчить про несправність регулятора температури антифризу в системі охолодження.19 – порушення в роботі датчика контролю педалі зчеплення. Елемент вимагає заміни.18 – сповіщення про порушення в роботі перепускного електромагнітного клапана. Після заміни деталі проводять повторну перевірку.17 – виявлені несправності в блоці управління. Потрібна ретельна діагностика пристрою.15 – некоректно функціонує сервопривід дросельної заслінки.14 – сповіщення про порушення в роботі контролю вузла випередження впорскування.13 – подається сигнал на бортовий комп'ютер про збої частоти обертання вала.12 – зазначається на несправність індикатора колінчастого вала.Коди помилок «Тойоти» з АКПП

Позначення і розшифровка: 73 – проводиться оповіщення бортового комп'ютера про неправильну роботу муфти і соленоїда міжосьового диференціала.64 – контрольний блок сигналізує про порушення функціонування елементів гідравлічного блокування трансформатора.63, 62 – поломка першого або другого соленоїда.61 – збій в роботі індикатора швидкості. Проблема вирішується шляхом заміни пристосування.46 – порушення у функціонуванні контролера тиску гідроакумулятора.44, 42 – несправність в роботі індикатора частоти обертання вала на виході. Для налагодження агрегату слід замінити елемент.38 – оповіщення про збої індикатора температури трансмісійного наповнювача. Після заміни датчика проводиться контрольна перевірка.37 – подається сигнал про некоректної роботи індикатора частоти обертання вхідного вала.11 – сигнал про нормальної роботі автоматичної трансмісії.

Інші найбільш часті несправності

Нижче наведені коди помилок «Тойоти Камрі», які зустрічаються найчастіше і визначаються за допомогою спеціального устаткування:b0101 – йде сповіщення на БК про порушення роботи системи безпеки (подушок).р0051 – нагрівання датчика кисню працює з порушеннями.р0352 – виявлені збої у функціонуванні вузла системи запалювання. Потрібно більш ретельна перевірка ланцюга.с1241 – йде сповіщення про замиканні кінцевика в системі ABS. Ланцюг потрібно перевірити на наявність пробоїв і замикань.р1349 – сигнал свідчить про неправильну роботу клапана VVTi. Необхідно замінити елемент.Код помилки «Тойота» b1801– імпульс сповіщає бортовий комп'ютер про обриві в пиропатроне з боку водійського крісла. Для виявлення причини проводять перевірку ланцюга на предмет замикань і обривів.р1656 – сигнал вказує на розрив або коротке замикання VVT, а також може бути виявлена проблема в электроклапане цього сайту.р1604 – повідомляється про поломку впускної системи. Необхідно виконати ретельну перевірку вузла.р071 – код помилки «Тойота Авенсіс» свідчить про бідну горючої суміші в силовому агрегаті.с1201 – йде сигнал про порушення в роботі мотора. Найчастіше проблема виникає при зниженні оборотів до 500.Самодіагностика

Цей процес дозволяє власнику транспортного засобу виявити і усунути несправність. Для проведення цього процесу потрібно мати певне обладнання і відповідні навички. Коди помилок при самодіагностики «Тойоти» може виконати і новачок, якщо він вивчить поради фахівців та особливості проведення операції.

Автомобіль має пару роз'ємів, призначених для самостійної діагностики. Їх індекси – DLC-1 і DLC-2. Зовні ці елементи являють собою прямокутні короби з пластику, знаходяться переважно з лівого боку у подкапотной частини машини. Для визначення їх місця розташування при першій діагностиці, на кришці роз'єму присутній напис Diagnostic.

Особливості

Самодіагностика «Тойоти» коди помилок виявляє в обмеженій кількості, але цього досить для визначення основних несправностей. Другий роз'єм для виконання операції практично у всіх моделей знаходиться під торпедою біля водійського крісла. Він має трохи іншу конфігурацію, оскільки за допомогою даного елемента підключається додаткове обладнання для перевірки. Цей роз'єм знаходиться в незручному місці, проте дає можливість перевіряти транспортний засіб під час руху.

У старих модифікацій «Тойоти» коди помилок двигуна виявляють за допомогою роз'єму, який розміщується в підкапотному просторі. Ці елементи мають круглу форму і відмічені жовтим кольором, знаходяться поруч з акумуляторною батареєю. У таких машин роз'єми в салоні не передбачені.

Комбінація № 1 для перевірки

З двох можливих способів самостійної діагностики, перший відносять до типу 09. Дана комбінація складається з двозначного коду з конкретними параметрами:Імпульсна ширина – 0,1 с.Період між сигналами – 0,1 с.Затримка між одиницями і десятками – 1,5 с.Пауза між висновком несправностей – 2,5 с.Аналогічний показник між серіями варіацій поломок – 4,5 с.Другий спосіб діагностики

Наступний вид комбінацій перевірки – тип 10. Це – однозначний код, де імпульси ідентичні варіації несправності. Характеристики:ширина сигналу – 0,5 с.Перерва між імпульсами – 0,5 с.Розрив показу комбінацій – 2,5 с.Затримка між серіями комбінацій – 4.5 с.

Етапи діагностики

Коди помилок «Тойоти Прадо» можна виявити, використовуючи наступну послідовність:Відкривають капот машини і знаходять пластиковий короб з написом Diagnostic.Відкручують і знімають кришку. На її зворотній стороні повинен бути покажчик висновків. За допомогою металевої дроту замикають контакти ТІ-1 і Е-1.Сідають за кермо, включають запалювання. Обігрівач і кондиціонер повинні бути відключені. При повороті ключа заблимають індикатори O/D і Check Engine. Якщо лампи моргають тривалий період і безперервно понад 11 разів, значить, несправностей у роботі двигуна або автоматичній коробці не виявлено. В такому випадку можна прибрати перемичку та експлуатувати авто далі.Розшифровка кодів помилок «Тойоти» потрібно, якщо лампа Check Engine почала блимати, видаючи показники. Бажано для подальшого вивчення записати всі індекси.Миготіння контрольного індикатора з перервою в 4,5 секунди – це код 10.Множинне моргання свідчить також про те, що в бортовому комп'ютері поломок не виявлено.

Рекомендації

Якщо у вас немає впевненості, що контакти замкнуті в правильному порядку, увімкніть запалювання, візьміть контрольну лампу з проводами. Один з них підключається до кузова авто (на масу). Другий провід - по черзі до кожного гнізда. Після попадання в ТІ-1 індикатор Check Engine почне блимати. Подібну маніпуляцію бажано виконувати з помічником, оскільки потрібно шукати роз'єми і спостерігати за панеллю приладів.



Категория: Обо всем