Зимові шини "Данлоп Вінтер Айс 02": відгуки, фото


Опубликованно 12.02.2018 22:35

Зимові шини

До вибору зимової гуми для автомобіля більшість водіїв підходить з максимальною відповідальністю, адже холодна пора року буяє різними небезпеками, поджидающими на дорозі. Якісні шини повинні володіти рядом факторів, дають змогу їм упевнено себе вести на будь-якій поверхні, будь то асфальт або грунтовка, незалежно від погодних умов. У цій статті ми розглянемо відгуки про зимових шинах «Данлоп Вінтер Айс 02». Вони допоможуть визначитися, чи є ця модель хорошим вибором, адже пишуть їх переважно прості водії, що випробували її в умовах суворої зими. Однак для початку варто ознайомитися з офіційними характеристиками від виробника. Коротко про моделі і її виробнику

Розробляються і випускаються шини марки «Данлоп» у Великобританії. Це вже говорить на їх користь, оскільки європейські норми якості досить суворі і постійно спонукає виробників покращувати власні моделі. Виробництво контролюється відомої на весь світ групою компаній під керівництвом Goodyear, зарекомендувала себе з позитивної сторони. Підприємство випускає шини для бюджетних автомобілів, так і гуму преміум-класу, а також спеціалізовану продукцію для гоночних болідів і дербі-карів.

При створенні моделі зимових шин «Данлоп Вінтер Айс 02» основний упор був зроблений на боротьбу зі складними погодними умовами. Тому вона повинна добре справлятися з ожеледицею, пухким і вкатаним снігом, але при цьому впевнено почувати себе на чистому асфальті і воді в період відлиг. Для поліпшення зчеплення з трасою на ній присутні шипи. Їх конструкцію ми розглянемо трохи пізніше.

Протекторний малюнок

Дизайнери пішли інноваційним шляхом, створивши унікальний малюнок протектора для оновленої моделі. Якщо подивитися на фото зимових шин «Данлоп Вінтер Айс 02», в ньому не вийде побачити яскраво виражену центральне ребро, так як воно повільно розтікається на всю робочу поверхню шини. І лише бічні протекторні блоки виділяються на тлі цієї футуристичної конструкції.

Центральні блоки виконують відразу кілька функцій. На них, як зазвичай, лежить відповідальність за збереження курсової стійкості. При прямолінійному русі це не становить праці, однак під час маневрування зміщується центр прикладається сили, що включає в роботу блоки, зміщені до країв шини. В результаті навіть виконані на порівняно високій швидкості повороти не представляють загрози, а ймовірність зірватися в занесення автомобіля мала. Відгуки власників зимових шин «Данлоп Вінтер Айс 02» говорять про те, що центральні елементи протектора володіють достатньою висотою, щоб забезпечувати хороші гребні характеристики під час руху по засніженій поверхні.

Бічна частина малюнка більш звична і являє собою великі блоки, що забезпечують впевнене рух в снігу і сніжній каші і бруду, які можуть з'являтися під час відлиг.

Система ламелей

Згідно опису зимових шин «Данлоп Вінтер Айс 02», основним завданням дизайнерів при розробці малюнка протектора можна назвати прагнення досягти збалансованості між динамічними характеристиками і безпекою. Таким чином, були вжиті необхідні заходи для боротьби з акваплануванням і слэшпленингом.

Для ефективного відведення води та рідкої бруду, а також полурастаявшего снігу передбачено велика кількість канавок, розташованих під різними кутами до напрямку руху. Так, незалежно від того, чи рухається автомобіль прямолінійно або ж здійснює маневр, досягається оптимальне влагоотведение з плями контакту з трасою. Завдяки цьому машина не має можливості «поплисти» при різкому вході у воду.

Канавки, розташовані по всій робочій поверхні, створюють додаткові ріжучі кромки на протекторних блоках. Чим вище їх площа і кількість, тим краще зчеплення шини з трасою. А різні напрямки забезпечують рівномірність контакту при будь-яких навантаженнях. Таким чином досягається зниження ризику зірватися в занесення при русі по слизьких поверхнях, будь то укочений сніг або ж чистий лід.

Посилення міцності бічних блоків

Зважаючи виникаючих навантажень з'являється необхідність підсилити шину в плечових зонах. Це потрібно як для захисту її від пошкоджень, так і для поліпшення гребних характеристик.

В першому випадку було застосовано стандартне рішення. Бічна частина шини виконана з більш міцної гуми, ніж робоча поверхня протектора. Згідно проведеним тестам зимових шин «Данлоп Вінтер Айс 02», це захистило її від можливих пошкоджень, які можуть виникнути внаслідок взаємодії з гострими об'єктами на дорозі, будь то стирчить арматура або просто гострий осколок льоду. А посилений корд доповнив цей ефект, продовживши строк служби шин і перешкодивши появи гриж на їх боковинах.

Друге питання відносно динаміки вирішується за допомогою дрібних гумових перемичок, розташованих між протекторними блоками. Вони захищають їх від «склеювання» під навантаженням, завжди залишаючи широкі прорізи між ними. В результаті кромки завжди відкриті і працюють на повну потужність, забезпечуючи гарні гребні характеристики. Наявність шипів

Згідно з останніми вимогами до якості шин, прийнятим в Європі, кількість шипів повинно бути порівняно невеликою. Саме тому виробник подбав про те, щоб розмістити їх максимально раціонально по всій робочій поверхні.

Вони мають стандартну форму, проте посадочні гнізда зазнали конструкційні зміни, що спричинило за собою більш міцне кріплення кожного окремого шипа. Як кажуть відгуки про зимових шинах «Данлоп Вінтер Айс 02», після проходження правильної обкатки гума готова до жорсткої експлуатації без ризику втратити всі металеві зубці в перший же сезон використання.

Особлива формула гумової суміші

Як вже говорилося вище, шина виготовлена із застосуванням гуми з різними властивостями. Бічні частини і основа виконані з більш жорсткої суміші, що володіє необхідними для збереження форми і міцності властивості. Такий підхід дозволяє збільшити термін служби кожної окремої шини, захищає її від проколів і порізів і не дає гумі ставати занадто м'якою під час сильних відлиг.

Робоча поверхня протекторних блоків, навпаки, отримала м'яку гуму, здатну бути еластичною навіть при дуже сильних морозах. В результаті, згідно з відгуками покупців про зимових шинах «Данлоп Вінтер Айс 02», зчеплення з трасою не пропадає при «мінусі» за бортом, і шина, незважаючи на наявність шипів, володіє деякими властивостями «липучки». Для того щоб цей шар гуми не зношувався занадто швидко через свою м'якості, в нього додана кремнієва кислота, яка сприяє з'єднанню окремих компонентів без втрати еластичності. Такий підхід застосовується багатьма виробниками автомобільної гуми і добре зарекомендував себе протягом багатьох років, отримуючи деякі правки, ще більше підвищують його ефективність.

Розмірна сітка

Для того щоб як можна більша кількість водіїв змогло скористатися даною моделлю гуми на своїх автомобілях, виробник випустив в продаж всі популярні розміри. При цьому доступні варіанти як для легкових автомобілів, так і для мікроавтобусів, потужних позашляховиків, паркетників і навіть легких вантажівок. Про це говорять розміри внутрішнього діаметра шин, які починаються від 13 дюймів, призначених для старих легковиків і радянської «класики», і закінчуються значними 21 дюймами, які можна застосовувати на автомобілях з жвавими моторами і великою власною масою.

Для кожного з цих варіантів є по кілька поширених типорозмірів, кожен з яких має свій індекс швидкості і максимальної навантаження. Тому при виборі завжди звертайте увагу на вимоги виробника вашого автомобіля, щоб підібрати максимально відповідні шини.

Позитивні відгуки про моделі

Настав час проаналізувати водійські відгуки і думки про зимових шинах «Данлоп Вінтер Айс 02», щоб переконатися в тому, що їх варто купувати для свого автомобіля. Для початку звернемо увагу на позитивні моменти, які зустрічаються найчастіше: Прийнятна вартість порівняно з конкурентами. Шини отримали цінник, який дозволяє придбати їх як водіїв дорогих автомобілів, так і бюджетників, які переживають про свою безпеку. Хороші гребні характеристики. Гума справляється з глибоким пухким снігом, що робить її прекрасним вибором для північних регіонів. Наявність шипів і їх міцність. Шипи є незамінними помічниками під час ожеледиці, а їх кріплення досить надійні. Згідно відгуками, вони або не губляться взагалі, або випадають в незначних кількостях за сезон. Прийнятний рівень м'якості. Гума зберігає свої властивості при низьких температурах, але при цьому не розпливається під час відлиг. Впевнена курсова стійкість. Особлива форма протекторного малюнка дозволяє відчувати себе в безпеці при русі по будь-якій поверхні, а також під час маневрування при поганих погодних умовах.

Це далеко не повний перелік позитивних сторін цієї гуми, але навіть він вселяє довіру. Все ж варто звернути увагу і на негативні моменти, наявні у даної гуми.

Мінуси моделі у відгуках

Головним недоліком багато водіїв у своїх відгуках про зимових шинах «Данлоп Вінтер Айс 02» називають високу гучність. Шипи в цьому відіграють не останню роль. Тому при поганій шумоізоляції може виникати певний дискомфорт під час швидкісного руху по трасі, особливо якщо асфальт буде очищений від снігу і льоду.

Деякі водії стикалися з поганою чуйністю до дрібного маневрування на чистому асфальті. Однак це може бути особливістю їх автомобілів, а не модельного ряду шин. В іншому негативних сторін у даній гуми помічено не було. Висновок

Як підкреслюється у відгуках про зимових шинах «Данлоп Вінтер Айс 02», вони підійдуть для тих, хто хоче бути впевнений у своєму автомобілі незалежно від погодних умов. Гума може створювати шумовий дискомфорт при русі, однак безпека на дорозі завжди повинна бути вище цього. Все ж, якщо ви любите менш галасливі варіанти, слід придивитися до моделей, на яких відсутні металеві шипи.



Категория: Обо всем