18-річний мотоцикліст Калінін Микита продовжить кар'єру в WSBK з новою командою


Опубликованно 16.02.2018 00:49

18-річний мотоцикліст Калінін Микита продовжить кар'єру в WSBK з новою командою

Калінін микита підписав угоду з новою командою/Фото: Andrey Martin

Єдиний український гонщик на чемпіонатах світу з кільцевих мотоперегонів Микита Калінінв сезоні-2018 продовжить боротьбу за титул світового Супербайка в класі World Supersport 300. 18-річний одесит підписав контракт з італійською командою GP Project, яка представляє на міжнародній арені відомого виробника гоночних мотоциклів – Kawasaki.Про це повідомила прес-служба українця.

У сезоні 2017 року Калінін виступав за команду MotoXracing та японського виробника – Yamaha. Спільна робота принесла Микитітоп-10 загального заліку та історичну нагороду для України: одесит фінішував третім у дебютній гонці на треку Імола. Цей подіум на Гран-прі Італії став першим в історії чемпіонатів світу з кільцевих мотоперегонів для України. Завдяки майстерності і таланту Микита Калінін був відібраний для участі у четвертому майстер-кэмпе Yamaha VR46 Master Camp на ранчо легенди світового мотоспорту дев'ятикратного чемпіона MotoGP Валентино Россі. Успіхи одесита не залишилися непоміченими, і новий сезон Калінін почне у складі дослідної італійської команди GP Project, пілот якої в минулому сезоні став віце-чемпіоном Італії в категорії Supersport 300.

Kawasaki Ninja 400 - новий байк Калініна в новому сезоні/Фото: прес-служба гонщика

Микита, в сезоні 2018 року ти продовжиш представляти Україну в паддоку Світового Супербайка в чемпіонаті світу Supersport 300. Чого ти чекаєш від цього року?

Я дуже радий почати нову сторінку з командою GP Project і Kawasaki. Ця команда має великий і успішний досвід у паддоку Супербайка і в чемпіонаті Італії. Також в 2018 році Kawasaki надасть нам зовсім новий байк. Я вже переглянув характеристики Ninja 400, і не можу дочекатися, коли вже проїдуся на ньому. Це свого роду виклик самому собі, мені треба буде швидко адаптуватися і бути швидким зі старту. Але до минулого року у мене не було досвіду і на байку R3, на якому я провів успішний сезон. Я не хочу зупинятися, я хочу вчитися і прогресувати від гонки до гонки. Я вже був на подіумі, закінчив сезон в топ-10, я завжди віддаюся по максимуму і готовий працювати на 200%, щоб досягти наступного року більшого. Це буде непросто, але я вірю в нашу спільну роботу для досягнення мети.

Тепер я з нетерпінням чекаю зустрічі з командою. У минулому році у мене склалися теплі стосунки з італійцями в паддоку, з'явилися італійські вболівальники. У них мотоспорт в крові, вони професіонали в цій сфері, і я прагну дізнаватися секрети їх роботи. На початку січня я поїду в Іспанію на зимові тренування, ми також складемо план роботи з командою. Таким чином, я буду повністю готовий до перших тестів.

Перший подіум Микити в Супербайке/Фото: прес-слуба гонщика

Ти пересів з Yamaha Kawasaki. Чому ти прийняв таке рішення?

Дійсно, перший рік на чемпіонаті світу з Yamaha був наповнений подіями: Майстер-кемп з Валентино Россі, мій перший світовий подіум, лідерство в гонці... Я можу сказати, що я виріс як пілот і багато чому навчився, але контракт підтримки Yamaha – bLU cRU розрахований лише на один рік. Я дуже вдячний Yamaha за весь шлях, що ми пройшли в сезоні 2017 року, але тепер я повинен рухатися далі сам. Це звичайна практика, коли пілот змінює виробника, якого він представляє. Пропозиція, яку я отримав від GP Project, було одним з кращих. Я хочу подякувати менеджера команди Алессіо Алтаиза цю можливість і мого друга і спонсора Девіна Бэттли, який був зі мною на цьому гоночному шляху і підтримав в роботі на наступний рік.

Своїм напарником по команді буде француз Енцо Де Ла Вега, з яким ви були разом у програмі Yamaha в 2017 році і змагалися на ранчо Валентино Россі. Ти задоволений партнером?

Це дуже важливий момент. Коли ми спілкувалися з командами з приводу наступного сезону, я хотів їхати з швидким пілотом. В минулому році практично весь сезон я працював один, і, якщо багато хто думають, що це перевага, – це не так. Коли ти один – це не означає, що всі механіки, вся команда працює тільки з тобою. У кожного пілота свої механіки. Коли ти один, тобі не з ким попрацювати разом на треку на тренуванні, тестах, не з ким порівняти налаштування або обговорити технічні моменти. Два швидких гонщиків в одній команді – це великий плюс. Енцопоказав гарні результати в кінці минулого року, і, я думаю, що у нас обох є шанси боротися за перемогу.

Yamaha стала доброю школою для українського гонщика/Фото: прес-служба Микити Калініна

Яку мету ти ставиш перед собою на 2018 рік?

Моя головна мета зараз – швидко зрозуміти мотоцикл і зі старту чемпіонату боротися в групі лідерів. Якщо це вийде, то попереду буде чекати боротьба за чемпіонат. В іншому, я буду робити все, щоб виправдати довіру всіх, хто мене підтримує і, щоб український прапор ще не раз піднявся на подіумі чемпіонату світу.

Перша гонка Микити Калінінав рамках чемпіонату світу World Supersport 300, де він вийде на старт з кращими гонщиками всього світу, пройде 15 квітня на іспанській землі в Арагоні. Всього українця чекає вісім етапів.

Новий сезон - нові можливості/Фото: прес-служба Микити Калініна

Нагадаємо, раніше Микитарозповідав про те, як для нього пройшов сезон чемпіонату WSBK.

Раніше ви могли читати про успіхи Максима Ковальова, який 11 років завоював титул дворазового чемпіона України з супермото серед юніорів.

Читайте також:



Категория: АвтоМотоСпорт