"Мітсубісі Лансер 10": відгуки власників, опис, характеристики. Mitsubishi Lancer X


Опубликованно 18.03.2018 07:49

Дуже часто на вулицях наших міст можна зустріти такий автомобіль, як «Мітсубісі Лансер». Модель дуже популярна не тільки в Росії, але і в СНД. Особливим визнанням користуються дев'яту і десяту покоління седанів. Різниця між ними велика, і багато автолюбителів не можуть визначитися з вибором. Але все ж більшість радять купувати саме десяте покоління («Мітсубісі Лансер X»). Ніж актуальна ця машина і чому отримала настільки широке поширення? Дізнаємося в нашій сьогоднішній статті.

«Мітсубісі Лансер 10» – це японський автомобіль С-класу. Серійне виробництво автомобіля почалося в 2007 році і закінчилося в 2015-м. Виробник позиціонує цю модель як яскравий седан з зовнішністю, що запам'ятовується. Дизайн

Зовнішність автомобіля дійсно вийшло яскравим. І якщо «дев'ятка» багато в чому була нудною, то це покоління не залишить нікого байдужим. Машина вдало виглядає в першу чергу за рахунок акулячого силуету і широкої решітки радіатора. У новому поколінні японці переробили практично всі частини кузова. Так, була змінена оптика, капот, геометрія бампера, задніх ліхтарів і навіть бічна лінія. «Мітсубісі Лансер 10» зовсім не схожий на свого попередника. Штатно автомобіль йде з 16-дюймовими спицевидными колесами. Але багато виконують тюнінг. «Мітсубісі Лансер 10» відмінно виглядає з дисками від «Еволюшн», а також різними пластиковими обважуваннями. І хоча з заводу машина йде з декоративними накладками, власники клеять додатково «губу» на бампер (а-ля бюджетний «Евік»). Це додає машині ще більшої агресії та спортивності. На відміну від «дев'ятки», дуже легко піддається тюнінгу «Мітсубісі Лансер» 10. На цьому автомобілі неможливо залишитися непоміченим. Аж надто яскравий образ створили японці.

Відмінна риса десятого покоління - високий спойлер на кришці багажника. Але він є не у всіх комплектаціях. З ним образ машини більш гармонійний і закінчений. Також сюди підходять спойлери від спортивної версії "Мітсубісі Лансер Еволюшн".

Що кажуть про кузов і лакофарбове покриття японського автомобіля «Мітсубісі Лансер 10» відгуки власників? Метал на цьому седані тонше, ніж на «дев'ятці». Однак іржа не утворюється довгий час. За п'ять - сім років експлуатації можуть проскакувати ледве помітні «павучки» в районі кришки багажника. Та й то тому, що в цьому місці постійно волого. А ось лакофарбове покриття залишає бажати кращого. Спереду швидко утворюються подряпини. Так, метал при цьому не іржавіє. Але кому потрібен автомобіль з подібними вадами по фарбі? Тому має сенс «закатати» машину в прозору бронепленку, хоча б спереду. Так можна зберегти первозданний вид лакофарбового покриття. «Мітсубісі Лансер 10»: розміри, кліренс

За габаритами цей седан не сильно відрізняється від попереднього покоління (лише трохи додав у довжину). Так, довжина кузова становить 4,5 метра, ширина – 1,76, висота – 1,7 метра. Дорожній просвіт такий же, як і у «дев'ятки» - 16,5 сантиметри. Але характеристики прохідності у цих авто різні. А все через низько розташованого переднього бампера і пластикових накладок на пороги. Вони істотно скрадають кліренс і знижують кут заїзду. Тому любителям зовнішнього тюнінгу варто бути уважними при купівлі «губи» та інших обважень. Взимку такий бампер буде працювати як грейдер. Тим не менше, якщо вірити відгукам, по лісових дорогах машина їздить без проблем. Інтер'єр

Якщо зовні машина змінилася кардинально, то в плані салону «Мітсубісі Лансер X» недалеко пішов від попереднього покоління. Архітектура передньої панелі залишилася такою ж, за винятком приладового щитка. Тепер він має два готельних колодязя, між якими розташувався цифровий бортовий комп'ютер. Кермо трьохспиці, з невеликим набором кнопок. Хват керма зручний, неподалік знаходиться ручка КПП і блок управління кліматом. Ергономіка «Лансере» на висоті. Але ось що залишилося незмінним, так це якість шумоізоляції. Раніше в салоні використовується жорсткий, практично дубовий пластик, а шуми при русі чути звідусіль.

З якими проблемами стикаються при експлуатації автомобіля «Мітсубісі Лансер 10» власники? Відгуки відзначають, що через 140-150 тисяч в салоні отгнивает контакт датчика системи подушок безпеки. Відремонтувати цей датчик неможливо. Біда супроводжується і тим, що при несправності елемента на панелі приладів загоряється лампа з відповідною індикацією (так званий «вагітний чоловік»). І хоч подушка безпеки жодного разу не стріляла в цій машині, лампа буде горіти кожен день. Багажник

Як відзначають відгуки власників, «Мітсубісі Лансер 10» має досить малий об'єм багажника. У порівнянні з «дев'яткою», він зменшився більш ніж на сто літрів. Так, сумарний обсяг складає всього 316 літрів.

А з-за непродуманої форми багажника на «Лансере» неможливо перевезти великогабаритні речі. Зате під підлогою знаходиться ніша для повнорозмірної запаски на 16 дюймів. Силова частина

Найбільш популярні в Росії мотори – це 1,6-літровий і 1,8 - літрові агрегати з розподіленим уприскуванням. Потужність першого становить 117 кінських сил. Які має динамічні характеристики даний «Мітсубісі Лансер 10»? Відгуки власників кажуть, що цей мотор трохи швидше розкручується, ніж на «дев'ятці». Розгін до сотні займає від 10,8 до 14 секунд. Чому така розбіжність? Все просто: для цього мотора передбачені кілька коробок передач. Це старий чотириступінчастий автомат і механіка на п'ять швидкостей. Витрата палива у 1,6-літрової версії становить від 7 до 9 літрів в змішаному режимі.

Що стосується другого мотора, він розвиває потужність в 140 кінських сил. Даний агрегат укомплектовується механічною коробкою або варіатором. «Мітсубісі Лансер 10» з останньої КПП – досить рідкісний екземпляр в Росії. Брати «Лансера» на варіаторі багато не радять. Відгуки кажуть, що ця коробка ненадійна і дорога в обслуговуванні. Навіть при помірній експлуатації її ресурс ледве сягає 150 тисяч кілометрів. А вартість ремонту може доходити до двох тисяч доларів. Механіка в цьому плані більш надійна. Її ресурс навіть вище, ніж у самого мотора – за 300 тисяч.

У плані динаміки 1,8-літровий «Лансер» показує непогані результати. Розгін до сотні займає від 10 до 11,5 секунди. Максимальна швидкість – 202 кілометри на годину. При цьому витрата несуттєво відрізняється від молодшої версії. На сотню автомобіль витрачає 7,5-8 літрів бензину. «Мітсубісі Лансер 10»: ціна

Зараз дуже багато екземплярів є на вторинному ринку. Так, десятирічний варіант можна придбати за 350-400 тисяч рублів. Яка ж ціна на «Мітсубісі Лансер 10» 2014 року випуску? Дані екземпляри продаються за 550-600 тисяч. Підводимо підсумки

Отже, ми з'ясували, що собою являє «Мітсубісі Лансер» десятого покоління. Автомобіль поєднує в собі динамічний образ і надійну силову частину. Це відмінний варіант для молоді і для тих, хто хоче собі яскраву і недороге в обслуговуванні авто.



Категория: Обо всем