Безповітряному шина для автомобіля: характеристики


Опубликованно 18.03.2018 07:49

Безповітряному шина для автомобіля: характеристики

Будь-який водій чув про ідею безповітряних шин. Слід зізнатися, що більшість звичайних людей ошелешені подібним звісткою. Проте навряд чи хоч хто-небудь не замислювався про те, як добре було б отримати такі колеса. Яка ж конструкція використовується в подібних ідеях?

Для того щоб відповісти на це питання, необхідно згадати головний принцип - звичайний режим гуми. За рахунок повітря, що перебуває під тиском, водій здатний долати будь-які труднощі дороги: камені, цвяхи, бордюри і так далі. На жаль, на вулиці досі можна зустріти будь-які перешкоди, які можуть пробити колеса. А ось що робити, якщо використовувати шини без повітря? Неважливо, камерні або безкамерні колеса будуть. З-за того, що зміниться тиск, витрата палива збільшиться, на дорозі, машина буде вести себе найбільш непередбачувано. Якщо ж тиск буде повністю на нулі, то людина виїхати не зможе.

У статті розглянемо те, на якій зараз стадії розробки знаходяться безвоздушные шини. Слід зазначити, що вже були випущені деякі моделі. Розглянемо те, чи вони стали успішними, і від якого виробника варто очікувати хороших результатів.

Що таке безповітряному гума для автомобіля?

Вперше про такий розробці заговорив Пентагон. Звичайно ж, тоді мова йшла тільки про військовому контексті. Справа в тому, що броньовані гума не завжди справлялася з усіма поставленими завданнями. Слід зауважити, що як тільки настільки впливова система замислюється про створення якоїсь нової технології, у держави завжди є гроші, щоб її реалізувати. Вперше безвоздушные шини, фото яких представлені в статті, були спроектовані і використані на транспорті Humvee. Відразу ж після того, як були проведені випробування, можна було виділити переваги і недоліки такої конструкції. Що ж собою являють такі шини? Вони мають порожнисту конструкцію з гумовими пластинками. Саме ці деталі відіграють роль повітря.

Конструкція

Якщо конструкція безповітряних шин має закриту характеристику, то відрізнити її від звичайних стандартних варіантів просто неможливо. На даний момент існує два види такої розробки.

Шини, які мають в якості наповнювача скловолокно, а також ті, які одержали вбудовані спиці-простінки. Вони зроблені з поліуретану.

Перший тип шин, як правило, створюється в закритому вигляді. Інакше наповнювач можна втратити при їзді. Проте слід розуміти, що найбільш ефективну роботу показує відкрита система. Вона отримала набагато більше переваг. По-перше, її легше створювати, на неї слід витрачати менше матеріалів, усі дефекти, які утворюються під час руху, одразу ж можна помітити й усунути.

Другий тип безповітряних шин багатьом може не сподобатися. Справа в тому, що, по-перше, на них висока ціна. Для того щоб створити цей варіант, необхідно використовувати растяжной хомут, який встановлюється по краю шини. В середині встановлюється маточина. До неї слід приєднати спиці в особливій послідовності. З-за того, що у кожного виробника вона своя, недоліки і переваги у кожного з них будуть різними. Розглянемо цікаві нюанси використання і деякі моделі.

Застосування безповітряного гуми

Використовуючи таку конструкцію гуми, людина забуде, що таке проколи і контроль тиску. Вже давно подібна ідея перенеслася з військової сфери у звичайну, тепер такі конструкції доступні будь-якому громадянину. Зараз активно ведеться розробка даних шин. Серійні екземпляри можна зустріти вже слабо навантажених транспортних засобах. Мова йде про велосипедах або скутерах. У промисловій сфері також використовуються подібні шини. Їх встановлюють на екскаваторах. Іноді їх застосовують на інвалідних візках. Причини такої виборчої установці зрозуміла відразу. Справа в тому, що на даний момент на такій гумі можна їздити, не перевищуючи швидкість 80 км на годину. Якщо показник буде більше, то, на жаль, з'явиться вібрація, яка буде заважати здійснювати їзду.Модель від «Мішлен»

Виробник Michelin першим випустив громадянську гуму такої конструкції. Сталося це в 2015 році. Цей пристрій було названо англійським словом Tweel. Якщо розшифрувати, то вийде російською мовою "шина + колесо". Зараз компанія створює безвоздушные шини від "Мішлен", які можна використовувати на різної спецтехніки і візках. Тобто мова йде тільки про тих транспортних пристроях, які мають дуже маленькі розміри і невелику вагу. Що стосується конструкції, то тут створені колеса з маточин, які були прикріплені на півосі. А навколо них встановлені спиці, які закріплені в особливому порядку. Тут же встановлений стяжний хомут. Саме він створює зовнішній вигляд шин.

Модель Polaris

Компанія Polaris є конкурентом вищеописаного виробника. На даний момент вона випускає популярні шини, які за конструкцією схожі на безвоздушные шини Michelin. Проте є деякі відмінності.

Справа в тому, що даний виробник подбав про те, щоб спиці розташовувалися по-іншому. Вони нагадують бджолині осі. Також при розробці були використані інші матеріали. Серед плюсів такого пристрою потрібно відзначити важливий, що під час руху такі колеса можуть міняти свою жорсткість. Це виходить за рахунок осередків, які становлять дані колесо. За рахунок такого ефекту колеса будуть максимально надійними, а також вони будуть долати будь-які поверхні.

Bridgestone

Також слід розглянути ще одні безвоздушные шини від Bridgestone. Дана компанія зробила особливий малюнок. В профілі закручені спиці, тому конструкція такої гуми буде максимально спрощена. На жаль, виробник про матеріали практично не замислювався. Така конструкція зроблена з переробленого старої гуми. На жаль, за заявою від багатьох покупців, дана модель гуми не дуже вдала. Справа в тому, що максимальна швидкість такої конструкції всього лише 64 км/год Вантажопідйомність колеса тільки 150 кг. Відповідно дану модель можна застосовувати на гольф-кари, на жаль, не більше. Але модель досить цікава, хоч і недопрацьована. Слід звернути на неї увагу при огляді.



Категория: Обо всем