Magna покаже в Лас-Вегасі прототип e1 і його незвичайну начинку


Опубликованно 31.03.2018 08:14

Magna покаже в Лас-Вегасі прототип e1 і його незвичайну начинку

Канадська компанія Magna, великий світовий виробник автокомплектуючих, представить на січневій виставці споживчої електроніки CES в Лас-Вегасі прототип e1 з передовою системою електропривода. Деякі подробиці проекту вже відомі.

За основу прототипу канадці взяли дорестайлінговий Tesla Model S. Замість оригінальних тягових електродвигунів, акумуляторної батареї та трансмісії компанії Tesla і її партнерів інженери Magna встановили власні сайти. Система приводу прототипу складається з двох великих інтегрованих блоків «інвертори-електромотори-трансмісія». Так звана система etelligentDrive. Поєднання у вузлі електродвигуна, редуктора і силової електроніки спрощує монтаж і дозволяє економити місце за рахунок зниження кількості та маси проводів.

Один блок встановлюється на передню вісь, другий, що складається з двох електромоторів, на задню (по одному на колесо, управляються мотори індивідуально). Це зробило можливою керовану електронікою векторизацію тяги в поворотах, що допомагає водієві керувати важким електрокаром в швидкісний дузі. Сумарна потужність трьох електромоторів - 571 к. с. За бажанням клієнта компанія може скорегувати параметри.

Така ж схема як у Magna (один мотор спереду і два ззаду, плюс векторизація), використовується в електрокарах Audi e-tron quattro і Faraday Future FF91. А у суперкарів фірми Rimac тягові електромотори встановлені на кожному колесі.



Категория: Автоновости