Заміна сальника редуктора заднього моста ВАЗ 2107 своїми руками


Опубликованно 10.04.2018 12:28

Заміна сальника редуктора заднього моста ВАЗ 2107 своїми руками

"Жигулі сімка» – остання задньопривідна модель Вазу. Відмінною рисою будь-якого ВАЗа класичної моделі є наявність редуктора. Саме до нього підходить карданний вал, що передає зусилля крутного моменту. Далі цей момент йде на півосі і, відповідно, колеса. Схема досить проста, і, на перший погляд, тут нема чому ламатися. Але текти заднього редуктора – одна з найпопулярніших проблем, які виникають у власників задньопривідною «Класики». Отже, давайте розглянемо, як проводиться заміна сальника редуктора заднього моста на ВАЗ-2107 і для чого потрібен цей елемент? Характеристика

Що це таке? Сальник редуктора – це ущільнювальний елемент, який грає роль прокладки. Він перешкоджає виходу масла з редуктора назовні. Також сальник стримує потрапляння бруду та інших відкладень в міст ззовні. Знаходиться даний елемент між карданною передачею і фланцем редуктора. З'єднується він до останнього за допомогою чотирьох болтів. Ознаки заміни

Коли необхідна заміна сальника на ВАЗ-2107? Певного ресурсу та регламенту у нього немає. Але є явна ознака, який буде свідчити про заміни сальника редуктора заднього моста ВАЗ-2107. Це сліди патьоків масла в районі фланця редуктора. Спочатку вони будуть незначними. Але, по мірі експлуатації, крізь цей зазор може витекти все масло з мосту. Якщо вчасно не вжити заходів, збільшиться знос шестерень і диференціала. В результаті міст буде гудіти, особливо на швидкості.

Зверніть увагу! Якщо нижня частина мосту має просто запотіванню, швидше за все, проблема не в сальнику. Такі симптоми спостерігаються при надлишковому тиску масла в сапуне, з-за чого рідина починає виходити назовні. Готуємося до заміни

Якщо всі ознаки несправності підтвердилися, слід негайно провести заміну зношеного сальника. Так ми збережемо ресурс редуктора. Але спершу нам потрібно злити масло з мосту.

Для цього за допомогою шестикутника відкручуємо зливний отвір і підставляємо ємність об'ємом не менше двох літрів. Бажано зливати масло «на гарячу», особливо, якщо на вулиці температура нижче нуля. Але гріти двигун не потрібно. Щоб масло в мосту розігрілося, потрібно проїхати на автомобілі мінімум 3-5 кілометрів. Воно досить в'язке і на холоді важко зливається. Видаливши всю рідину з редуктора, можна приступати до заміни. Приступаємо до роботи

Як проводиться на автомобілі ВАЗ-2107 заміна сальника в редукторі своїми руками? Спершу нам необхідно встановити потужну шлицевую викрутку між хрестовиною і одночасно відкрутити болти карданного валу, що йдуть на фланець. Далі відводимо кардан в бік. Якщо вал прокручується, можна встановити машину на першу передачу. Це полегшить процес демонтажу. Але періодично доведеться прокручувати вал, так як болти знаходяться рівномірно по периметру.

На цьому заміна сальника редуктора заднього моста на ВАЗ-2107 ще не завершена. На наступному етапі викручуємо гайку, що знаходиться на фланці. Це робиться за допомогою накидної головки з тріскачкою. Фланець потрібно зупинити, щоб він не прокручувався в процесі демонтажу. Це можна зробити за допомогою відрізка труби з встановленими в нього двома болтами. Далі виймаємо назовні фланець. Це робиться за допомогою спеціального знімача. При відсутності такого можна застосувати молоток. Обережно постукайте по фланцю через м'яку проставку (наприклад, дощечку) і зніміть елемент з редуктора. Далі беремо гайковий ключ і акуратно піддягаємо старий сальник. Як далі виробляється заміна сальника редуктора заднього моста на ВАЗ-2107?

Не поспішайте встановлювати новий елемент. Щоб після заміни він прослужив довго, важливо виключити наявність бруду і пилу у отворі (вона буде працювати як абразив). Для цього беремо чисту ганчірку і протираємо місце установки сальника насухо. Установка

Як далі виробляється заміна сальника редуктора заднього моста на ВАЗ-2107? На наступному етапі обробляємо місце установки Литолом-24. Далі встановлюємо новий сальник ВАЗ-2107. Монтує він за допомогою спеціальної оправки. Вона повинна відповідати діаметру встановлюваного елемента. Як оправки використовуйте будь-який елемент круглої форми. В ідеалі, підійде несправний підшипник або відрізок труби відповідного діаметра.

Важливо рівномірно запресувати елемент. Для цього акуратно постукуємо на краю сальника молотком. Запрессовываем його, поки він не увійде вглиб на два міліметри щодо торця редуктора. Цю відстань можна виміряти звичайною лінійкою або штангенциркулем. Після запресовування важливо ще раз обробити мастилом елемент, але вже із зворотного боку.

Далі слід закрутити назад центральну гайку кріплення фланця редуктора. Після цього до фланця підводиться колінчастий вал. Гайки затягуються з однаковим зусиллям. Важливо не перестаратися, інакше можна зірвати різьбу. Рекомендована зусилля затягування болтів карданного валу – від 70 до 80 Нм. А центральна гайка затягується з зусиллям 30 Нм. Заключний етап

Але і це ще не все. По закінченню робіт потрібно залити масло в редуктор. Якщо старе набуло чорний колір, повторному використанню воно не підлягає. Краще залити нове масло в редуктор. Який об'єм мастила в задньому мосту «Класики»? Для всіх автомобілів ВАЗ, починаючи з першої і закінчуючи сьомою моделлю, цей параметр однаковий і становить 1,3 літра. Заливається масло через отвір вгорі редуктора. Відкручується воно за допомогою ріжкового ключа. Яке масло використовувати? Судячи з відгуків, найоптимальніший вибір - GL5 в'язкістю 80w90.

Марка може бути будь-який, головне, щоб збігалися в'язкість і клас продукту. З такими характеристиками масло не буде сильно мерзнути взимку і буде добре працювати влітку. Як зрозуміти, що рівень рідини максимальний? Щупа або ж іншого вимірювального елемента в редукторі "Жигулів" немає. Тому заливати потрібно до тих пір, поки з заливного отвору не поллється нове масло. Після цього закручуємо кришку і вирушаємо на тест-драйв. Ніяких слідів масла у колишньому місці бути не повинно.

Отже, ми з'ясували, як замінити сальник редуктора заднього моста ВАЗ-2107. Як бачите, операція не складна, і її можна легко зробити своїми руками.



Категория: Обо всем