Fiat Palio: технічні характеристики, фото і відгуки


Опубликованно 06.05.2018 02:56

Fiat Palio: технічні характеристики, фото і відгуки

Останнім часом дуже популярними стали компактні малолітражні автомобілі. Особливо це стосується великих міст. Це і не дивно. Навіщо витрачати гроші на величезний джип, якщо у те ж саме місце можна прибути на економному хетчбек, який до того ж не доставить проблем з паркуванням. Поставити таку «крихітку» можна практично на тротуарі. Та й в обслуговуванні вона буде набагато дешевше. У сьогоднішній статті ми приділимо увагу саме такому автомобілю. Ні, це зовсім не «Міні Купер», і навіть не «Пежо 206». Це італійський автомобіль Fiat Palio. Відгуки, огляд і технічні характеристики – далі в нашій статті.

Цікавий факт: автомобіль «Фіат Паліо» був розроблений не тільки для європейського ринку. Також ця малолітражка популярна в країнах Латинської Америки та Східної Азії. Не менш поширений Fiat Palio і в Бразилії. Збірка цього автомобіля здійснюється по всьому світу – в Туреччині, Китаї, Індії, Польщі та навіть Марокко. Дизайн

Здалеку цей автомобіль можна сплутати з вітчизняної «Калиною». І справді, профіль кузова «італійця» дуже схожий. Спереду автомобіль відрізняється скромними галогеновими фарами і невеликий гратами радіатора з фірмовим логотипом компанії. В бампер інтегровані великі протитуманні фари, а з боків на дверях є невеликі пластикові молдинги. В цілому, дизайн «Фіата» дуже непоказний. Це не «Купер», на якому без проблем можна виділитися з потоку. Fiat Palio – звичайний автомобіль на повседнев, який не приваблює зайві погляди. Особливості

Варто відзначити, що машина випускалася не тільки в кузові хетчбек. Також в лінійці є модифікація Fiat Palio Weekend. Це той же «Фіат», але у виконанні універсал. Ця машина відрізняється лише більш довгастої дахом і іншим заокругленням задньої стійки. В іншому дизайн ідентичний хетчбеку. Ще одна особливості моделі «Паліо» - колісні диски. Вони мають таку саму розмірність, як і «жигулівські» - 175/70 R13. Ця особливість дозволяє значно економити на гумі.

Наступна особливість італійського хетчбека – це оцинкований кузов. Машина серйозно підготовлена в плані захисту від корозії – відзначають відгуки. Fiat Palio стійко витримує вплив солей та інших дорожніх реагентів. Розміри, кліренс

«Фіат Паліо» - досить компактний автомобіль. Сумарна довжина кузова становить 3,83 метра, ширина – 1,63. Висота ледь дотягує до півтора метрів. Але за рахунок короткої бази і компактних звисів машина легко долає високі підйоми, ями та інші нерівності. Дорожній просвіт у хетчбека «Фіат Паліо» - 15 сантиметрів. Однак версії для Росії відрізняються збільшеним на 15 мм кліренсом. Також, за словами виробника, російський «Фіат» укомплектовується більш міцною підвіскою з зносостійкими амортизаторами і сайлентблоками. Салон

На перший погляд, місця в цій «малій» дуже мало. Але сидіти всередині «Фіата» досить комфортно. Водій і передній пасажир не будуть відчувати нестачу вільного місця. Як відзначають відгуки, крісла в «Паліо» дуже зручні. Вони тканинні і мають хорошу поперекову підтримку. Регулювання – тільки механічна, але діапазон налаштувань досить широкий. Кермо у «Фіаті» відносно великий і не має яких-небудь кнопок. Вельми проста у нього і панель приладів з білими шкалами. Центральна консоль має дивні дефлектори прямокутної форми і скромний блок управління пічкою. Зверху є ніша під встановлення магнітоли. А внизу є 12-вольта прикурювач. Бардачок – дуже маленький, але є ще ніші в дверних картах.

Що кажуть про інтер'єрі італійського Fiat Palio 1.2 відгуки власників? Дизайн простуватий, але не нудотний. Машина не викликає відрази, але родзинки у неї теж немає. Тепер про недоліки. Зважаючи на малих габаритів, інженерам довелося змістити задні сидіння ближче до переднього ряду. І якщо спереду не відчуваєш брак вільного місця, то ззаду тебе підтискає не тільки передня спинка, але і стеля. Виняток становить лише версія Fiat Palio Weekend 1.2. Тут дах розташована вище, ніж у хетчбека, і місця трохи більше. Але що об'єднує ці два кузова, так це погана шумоізоляція. В салоні чутний гул коліс, рев мотора (особливо на перших трьох передачах) і вібрації пластику. Хоча на швидкості більше 70 кілометрів на годину звуковий супровід йде на спад.

Серед особливостей можна відзначити хороший рівень оснащення «італійця». Так, «Фиаты» можуть укомплектовуватися: Гідропідсилювачем керма. Обігрівом бічних дзеркал. Регульованою рульовою колонкою. Електричними склопідйомниками на передніх дверях. Магнітолою. Обігрівом лобового скла (в районі щіток). Центральним замком і навіть кондиціонером. Багажник

На диво, в цьому хетчбеку досить вдало реалізовано багажне відділення. Його обсяг становить 280 літрів, що при таких розмірах кузова вважається непоганим досягненням. Але і тут італійці схитрували. Вони встановили запаску не під підлогу (як це робить більшість автовиробників), а під днищем. Діставати її звідти вкрай незручно. Що стосується версії універсал («Фіат Вікенд»), тут обсяг багажника становить 460 літрів.

Додатково є функція складання спинки сидінь. Це дозволяє перевезти не тільки особисті речі, але і деякі будматеріали, і навіть невелику меблі. Технічні характеристики

Fiat Palio укомплектовывался різними двигунами. Серед них було десять бензинових і чотири дизельних агрегати. На автомобілях турецької збірки використовувався чотирициліндровий мотор на 1,2 літра. У цьому двигуні використовувалася класична 8-клапанна система ГРМ. Потужність цього мотора – 60 кінських сил. Версії для Бразилії і Росії йшли з однолітровим двигуном. Потужність цього мотора – 66 коней.

Що стосується дизельних агрегатів, в Росії «Фіат» зустрічається з мотором «МультиДжет» на 1,3 літра. Це мотор з 16-клапанним механізмом ГРМ, оснащений турбіною. Потужність даного агрегату – 70 кінських сил. Для ринку Азії використовувалися мотори на 81 і 115 кінських сил. Робочий об'єм установок становить 1,4 і 1,8 літра відповідно. Є і дизельні мотори на 72 і 63 кінські сили. Динаміка, витрата

Незалежно від встановленого двигуна, Fiat Palio укомплектовывался однією-єдиною коробкою передач. Це була звичайна п'ятиступінчаста механіка. Якщо брати до уваги найпоширеніший в Росії мотор (це бензиновий агрегат на 1,2 літра), з них машина розганяється до сотні за 13 секунд.

А з 16-клапанним мотором – за 10,3. Звідки така динаміка? Все дуже просто. Споряджена маса автомобіля складає всього 900 кілограмів. Цій машині не потрібно витрачати багато сил, щоб зрушити саму себе з місця. Максимальна швидкість автомобіля – 170 кілометрів на годину. Що стосується витрати, в міському режимі ця «крихітка» споживає не більше п'яти з половиною літрів палива. Приблизно такий же витрата і у «Матіза» на автоматі. Ходова частина

Автомобіль побудований на класичній платформі зі стійками «МакФерсон». Ззаду застосована балка з торсіонні і гвинтовими пружинами. До речі, на універсалі додатково використовувався підрамник Н-подібного типу. Вся конструкція кріпилася до кузова за допомогою демпферных подушок.

Це рішення дозволяє поліпшити енергоємність підвіски і збільшити плавність ходу. Але які б доопрацювання не проводили інженери, коротка база дає про себе знати. Машина стрибає на купині, ніби табуретка. І вирішити проблему може тільки установка шин з більш високим профілем. Гальма – дискові і барабанні на передній і задній осі відповідно. Оскільки машина легка, цих гальм вистачає навіть при досить агресивній манері їзди. Підводимо підсумки

Отже, ми з'ясували, які має «Фіат Паліо» особливості та технічні характеристики. Автомобіль 2000-х можна придбати буквально за копійки – 50-100 тисяч рублів. При цьому машина не буде вимагати дорогого обслуговування. Двигун і коробка володіють хорошим ресурсом. При своєчасної заміни расходников цей автомобіль проживе ще як мінімум 350 тисяч кілометрів.

Чи варто купувати такий «Фіат» в особисте користування? Якщо вам необхідний простий і економічний автомобіль для щоденних поїздок з дому на роботу, однозначно, варто його розглядати до купівлі. А тим, кому важливий об'єм багажника, підійде «Фіат Паліо Вікенд».



Категория: Обо всем