Глушник "Деу-Нексія": опис, характеристики і відгуки


Опубликованно 10.05.2018 07:21

Глушник

Незважаючи на припинення серійного випуску, «Деу Нексія» досі користується високим попитом серед російських автовласників. Ця машина була справжнім бестселером свого часу. Автомобіль побудований на базі «Опель Кадет», і багато деталей «перекочувало» саме з нього. Не стала винятком і вихлопна система, а саме глушник. Про нього ми сьогодні і поговоримо. Призначення

Завдання будь-якого глушника полягає в відведення відпрацьованих газів з циліндрів ДВЗ і зниження їх шуму.

Варто зазначити, що у випускній системі «Деу Нексії» є два таких елементи: Попередній (резонатор). Основний глушник.

У чому особливості і відмінності розглянемо нижче. Резонатор

Даний елемент встановлений з метою знизити рівень шуму і врівноважити потік пульсації вихлопних газів. Резонатор глушника «Деу Нексії» являє собою металеву «банку», всередині якої є перфорована труба. Також всередині є дросельний отвір, призначене для збільшення ефективності гасіння коливань. Деякі моделі резонаторів додатково мають теплоізоляцію і оснащуються гофрою глушника ("Деу Нексія" 16кл прямо з заводу). Теплоізоляція зазвичай складається з скловати. Вона запресовується в порожнину між стінкою корпусу резонатора глушника «Деу Нексії» і перфорованою трубою. Основний глушник

Даний елемент розташовується відразу за резонатором. З'єднується з ним за допомогою спеціального хомута. Труба йде внапуск. Основний глушник «Деу Нексії» служить для остаточного шумозаглушення. Зважаючи на це, він володіє більш складною конструкцією. Тут присутні: Впускний патрубок. Випускний патрубок. Передня і задня перфорована труба. Перегородки в кількості двох штук.

Корпус глушника розділений на кілька камер. Кожна з них заповнюється звукопоглинальним матеріалом.

Суть роботи основного глушника «Деу Нексії» проста. Гази, потрапляючи від резонатора, проходять крізь якийсь лабіринт. Рухаючись з однієї камери в іншу, глушник сприймає на себе частину вібрацій і гасить шуми. В результаті ми отримуємо тихий вихлоп, який йде із задньої частини глушника «Деу Нексії». До речі, діаметр труби на вході і виході однаковий. Матеріал

Виготовляється даний елемент з алюмінізованої сталі. Це звичайний метал, зверху покритий спеціальним напиленням. Але як показує практика, воно швидко зникає. На глушник діють руйнівні фактори – постійні вібрації, конденсат всередині, різкі температурні перепади, сіль, бруд та інші компоненти. Нерідко корпус починає покриватися іржею. Але прогорати глушник «Деу Нексії» може не тільки зовні, але і всередині. Як показує практика, найбільш довговічний глушник – той, що виготовлений із нержавіючої сталі. Але на жаль, таких немає у вільному продажу. З нержавіючих можна виділити тільки прямоточні глушники, яких повним-повнісінько на ринку. Що таке прямоток?

Це спортивний варіант глушника. Являє собою порожнисту перфоровану трубу, яка поміщена в нержавіючий корпус. У такому глушнику відсутні які-небудь перегородки.

Завдяки цьому елемент відрізняється меншим протитиском, що збільшує продування циліндрів. Встановлюється прямоток з метою забезпечити більш спортивне звучання вихлопу. Але збільшення потужності на «Нексії» він не дає. А щоб хоч якось знизити шум, в конструкції передбачена теплоізоляція із скловати. На неї через перфорації в трубі потрапляють гази і таким чином поглинається частина шуму. Виробники

Для «Нексії» випускаються глушники різних марок: "Екріс" (Росія). "Фобос". (Росія) "КСП" (оригінал, Корея). Polmostr?w (Польща).

Що стосується спортивних глушників, для «Нексії» їх роблять компанії «КарЕкс» і «ПроСпорт». Скільки коштує глушник на «Деу Нексію»? Ціна в середньому становить від однієї до двох з половиною тисяч рублів.

Який глушник вибрати? Відмінно показав себе польський Polmostr?w. Також хороші відгуки отримує виробник "КСП" і "Екріс". А ось "Фобос" купувати не варто – кажуть відгуки. Цей глушник швидко прогорає і приходить в непридатність. Ресурс і ознаки заміни

Певного регламенту заміни глушника немає, хоч це в кой-то мірі і витратний матеріал. Але як показує практика, середній термін служби глушника на «Нексії» становить 2-3 роки. Трохи довше служить резонатор. Він приходить в непридатність через 4-5 років експлуатації. Як визначити, що глушник потребує заміни? Це можна дізнатися на слух. Якщо прогорів глушник, однозначно зміниться звук вихлопу. Він буде сильним і неприємним. Також визначити прогар можна візуально.

Але не завжди це можливо. Буває, що прогорів глушник всередині. На витрату палива і динаміку розгону це не впливає. Але їздити з неприємним звуків вихлопу вкрай некомфортно. Тому не варто зволікати з його заміною. А здійснити дану операцію можна самостійно. Як саме розповімо нижче. Заміна своїми руками

Для цієї операції нам знадобляться: головка на 13, тріскачка і бажано оглядова яма. При відсутності такої заміну зробити можна, але це буде незручно – доведеться піддомкрачувати зад автомобіля. Отже, спершу знаходимо місце кріплення хомута труби. Він затягується двома болтами. Відкручуємо їх по черзі і знімаємо сам хомут. Далі необхідно вийняти глушник з кріплень подушки. Для цього прокручуємо «банку» за годинниковою стрілкою. Так гачок вийде з отвору подушки. Після цього знімаємо глушник назовні. Якщо він туго йде, можна застосувати змазку ВД-40 в місця його контакту з висновком труби резонатора.

Коли глушитель демонтовано, на його місце слід встановити новий. Він кріпиться до резонатора внапуск. Щоб труба щільно зайшла, потрібно покрутити корпус глушиться за і проти годинникової стрілки. Не варто забувати і про подушки. Зазвичай новий глушник вже йде з хомутом (той, що охоплює корпус). Його гак повинен щільно увійти в подушку. Потім залишається встановити хомут труби і закрутити болти тим же ключем. Корисна порада

Часто болти прикипають і зриваються, так як часто контактують з брудом і водою. Зважаючи на це разом з глушником варто придбати новий хомут з болтами. Також купують і нову гумову подушку. Це буде правильне рішення.

Отже, ми з'ясували, що таке глушник, як він влаштований і як його замінити на прикладі автомобіля "Деу Нексія".



Категория: Обо всем