"Мустанг" Кена Блока: історія створення та конструктивні особливості


Опубликованно 13.05.2018 08:42

В інтернеті з'явилося нове відео про "Мустанг" Кена Блоку. Для того щоб випустити чергову серію ексклюзивних відеороликів Gymkhana, довелося закрити десяток вулиць міста Лос-Анджелес. Крім цього, Кен Блок вирішив модернізувати Ford Mustang спеціально для цієї серії. У статті буде розказано докладно про історію створення цього автомобіля, а також про його конструктивні особливості. Кен Блок і Hoonigan

Для створення приголомшливого зовнішнього вигляду "Мустанга" Кена Блоку досвідченим дизайнерам довелося витратити більше двох тижнів. Автори цієї машини були поглинуті нею. Вони працювали цілодобово, створюючи, за їх словами, «ексклюзивну і саму запам'ятовується машину всіх часів». Як вважають більшість шанувальників, вони добилися своєї мети. І якщо взяти, до прикладу, інші моделі, які вони намагалися реконструювати, то там був обмежений бюджет. З "Мустангом" Кена Блоку все по-іншому. Інколи їм не вистачало тільки нових ідей і уяви. Ідеї дизайнерів і конструкторів полягали в повному переконструировании Mustanga 1965 року. Даний автомобіль повинен був виглядати не тільки яскравим і незабутнім, до нього повинен бути бойовий дух. Для такої масштабної роботи потрібно було створити проект, зробити певні розрахунки, намалювати креслення тощо. Все це вимагало багато зусиль і часу.

Модернізація машини

За основу взяли стару раллійную машину Ford Mustang 1965 року. Поміняли практично повністю все. Старий Ford великими темпами змінював свою зовнішність і технічні характеристики. Із звичайного ралійного звіра він все більше і більше перетворювався в сильного повнопривідного монстра. На переробку машини команді знадобилося більше трьох місяців. Перше, що стали міняти, це сам корпус машини. Його трохи удосконалили і зробили більш міцним.

За цю роботу брались виключно висококласні фахівці, у яких великий досвід в машинобудуванні. Після встановлення технічних частин, повної настройки двигуна і повторної перевірки всіх агрегатів і механізмів машину треба було перевірити на трасі.

І тільки після того, як "Форд Мустанг" Кена Блоку пройшов повну перевірку (не тільки на моніторах, але і на трасі), залишився останній етап в модернизировании машини. Він укладав у собі установку необхідних обважень, фарбування всього корпусу (включаючи наклейки і логотипи), а також різні необхідні технічні елементи. "Форд Мустанг" Кена Блока: технічні характеристики

Двигун був повністю оновлено. Тепер у Hoonigan стоїть новий восьмициліндровий двигун компанії Roush Yates на 6.7 літра. Замість 850 л/с тепер 1400 л/с. Коробка передач Sadev шестиступінчаста, швидкісна з гідравлічним гальмом і повним приводом. Ексклюзивна підвіска - від виробника Motorsport. Кузов частково змінили і вдосконалили за допомогою команди Кена Блоку - RTR і Hoonigan. Люльковий каркас включає в себе клітку безпеки для водія, дверні ребра і закладки для обох підвісок. Команда з RTR створила нові кузовні панелі з карбону. Тепер "Мустанг" Кена Блоку придбав не тільки сучасний дизайн, але і володіє значними технічними характеристиками. З цим автомобілем не зрівняється жодна ралійна модель.



Категория: Обо всем