Автомобілі MINI отримали «робот» і новий логотип


Опубликованно 14.05.2018 12:07

Автомобілі MINI отримали «робот» і новий логотип

Компанія MINI представила рестайлінгові версії трьох - і п'ятидверних хетчбеків, а також кабріолета. Оновлення торкнулися зовнішнього оформлення моделей, оснащення, моторної лінійки і трансмісії.

Хетчбеків MINI і їх тезка кабріолет першими в лінійці бренду «приміряли» оновлений логотип, отримали кілька измененую оптику і семиступінчастий преселективний «робот» в якості опції, замінив шестиступінчастий «автомат».

Оскільки зовні застаріти хетчбеки і кабріолет не встигли, зміни екстер'єру виявилися не кардинальними. Дизайнери обмежилися преображенными фарами головного світла, які тепер опціонально можуть світлодіодними матричними, і задніми світлодіодними ліхтарями, виразно нагадують прапор Великобританії, як у концепту Mini JCW GP. У списку оновлень три додаткових кольори кузова (Emerald Grey, Starlight Blue і Solaris Orange), новий дизайн легкосплавних колісних дисків і нові фірмові емблеми. В салоні: мультимедійна система з 6.5-дюймовим сенсорним дисплеєм з підтримкою протоколу Bluetooth, багатофункціональне рульове колесо. В якості опції пропонується розважальний комплекс з навігацією і доступом в Інтернет, вбудований в водійські двері проектор логотипу Mini і бездротова зарядка для смартфона.

Нові елементи декору, додаткові кольори в кузовний панелі і варіанти обробки салону дозволять власникам оновлених хетчбеків і кабріолета персоналізувати свої автомобілі. Крім того, тепер можна замовити пакет зовнішнього оздоблення Piano Black Exterior, що припускає чорну глянсову окантовку фар, ліхтарів і радіаторної решітки.

Змінилася і моторна гамма моделей. Так європейські версії First і One втратили 1.2-літрового наддувного мотора. Його місце зайняла 1.5-літрова «турботройка» тієї ж потужності: 75 і 102 кінських сили, але із збільшенням на 10 Н·м крутним моментом (160 і 190 Н·м відповідно).

Тепер моторна лінійка рестайлінгової моделі складається з бензинових агрегатів 1.5 (75-136 л. с.) і 2.0 (192 к. с.), а також турбодизелів 1.5 (95-116 л. с.) і 2.0 (170 л. с.). В залежності від версії розгін з місця до 100 км/год займає від 6.8 до 13.4 с.

Після модернізації збільшилася і робочий тиск системи безпосереднього уприскування. Так показник бензинових моторів зріс з 200 до 350 бар, в 1.5-літрового «дизеля» - з 2000 до 2200 (біля агрегату 1.5) і 2.0-літрової дизельної «четвірки» - з 2000 до 2500 бар. В результаті оптимізації програмного забезпечення, систем впуску, випуску, змащення й охолодження економічність покращилася на 5%.

Автомобілі з роботизованою коробкою передач доповнені системою start/stop. Для економії палива в режимах руху MID і Green автомобіль може їхати накатом. Восьмиступінчаста автоматична коробка залишилася тільки в модифікації Cooper SD, оснащується 170-сильним дизелем.

Пережили рестайлінг моделі виробник покаже в Детройті.



Категория: Автоновости