Як повернути гроші з "Яндекс.Гроші": покрокова інструкція, робочі способи, поради


Опубликованно 24.09.2018 07:33

Як повернути гроші з

Останнім часом все частіше доводиться вдаватися до роботи з електронними платіжними системами (ЕПС). З одного боку це дуже зручно: швидкість оплати практично миттєва, доступність, можливість оплати, не виходячи з будинку в будь-який час дня і ночі. Але в деяких випадках викликає питання, розібратися з якими буває складно без пошуку додаткової інформації.

Однією з найпоширеніших систем у російськомовних користувачів є "Яндекс.Гроші" - зручний, доступний і простий у використанні сервіс. Але що робити, якщо раптом виникла необхідність скасувати проведену транзакцію? Як повернути гроші з "Яндекс.Грошей" і коли це можна зробити?

Така ситуація може виникнути у випадках: Введення неправильних реквізитів. Збою в програмі. Відбирання грошових коштів з використанням різних шахрайських схем. Скасування необхідності переказу коштів (наприклад, невиконання зобов'язань стороною, яка одержує платіж).

Судячи з відгуків користувачів, варіанти того, як повернути гроші з "Яндекс.Грошей", є, але на практиці цей процес не зовсім налагоджений. При необхідності можна спробувати провести таку операцію, і при грамотному підході шанс на успіх досить високий. Помилковий переказ коштів

Якщо при перекладі випадково був введений неправильний номер гаманця, і він в системі не зареєстрований, то гроші повертаються на рахунок автоматично.

Якщо платіж був відправлений на гаманець невідомої особи, то повернення буде пов'язаний з певними труднощами. В такому випадку зазвичай радять зробити повторний платіж на кілька копійок з повідомленням про прохання повернути перераховані гроші. Якщо одержувач коштів з доброї волі перерахує їх назад, проблема буде вирішена.

В іншому випадку можна звернутися у відповідні правоохоронні органи, надавши супутні документи і написавши заяву. Хоча із-за малої суми навряд чи хтось буде з цим зв'язуватися. Крім того, якщо в діях одержувача буде відсутній склад злочину, то уповноважені органи відмовлять у розгляді.

Якщо переклад здійснювався з допомогою терміналу

Чи можна повернути гроші з "Яндекс.Гроші" в такому випадку? Завжди необхідно зберігати чек на оплату, в якому мають міститися дані про проведеної транзакції. Фахівці рекомендують позбуватися документального підтвердження платежу тільки після благополучного зарахування коштів на рахунок одержувача.

Якщо після оплати пройшло не надто багато часу, то, можливо, платіж ще можна скасувати. Для цього потрібно зателефонувати за вказаним у чеку телефону і описати свою проблему. Це найпростіший спосіб, як повернути перекладені гроші з "Яндекс.Грошей". У разі невдачі необхідно зв'язатися з техпідтримкою платіжної системи.

Звернення в техпідтримку: інструкція для користувача

Найпростіше зателефонувати за телефоном гарячої лінії, який можна знайти на офіційному сайті сервісу. Або можна заповнити письмову форму звернення на сайті. В такому випадку потрібно вказати дані з чека, виданого терміналом, прикласти його скан-копію, вказати дані свого гаманця, описати проблему. У відповідь на такий лист повинен прийти автовідповідь, це буде означати, що запит прийнятий до розгляду і чекає своєї черги. Після чого слід очікувати відповіді на поставлене питання.

Помилка в програмі

У випадку помилки в самому додатку є небезпека відразу її не помітити. При виявленні неправильної або не проведеної транзакції слід звернутися в технічну підтримку. Можливо, обслуговуюча сторона візьме на себе відповідальність за таку неполадку. Як повернути гроші з "Яндекс.Грошей", якщо зламали гаманець?

В першу чергу, необхідно терміново поінформувати службу підтримки. Рахунок заблокують і почнуть перевірку. Якщо перевірка підтвердить факт злому, а звернення в службу підтримки сталося до закінченні доби з моменту злому, то гроші повернуть на рахунок.

Щоб уникнути зломів рекомендується користуватися антивірусними програмами, не передавати свої реквізити підозрілим особам і не здійснювати перекази на сумнівних сайтах.

На офіційному сайті платіжної системи щодо питання, як повернути гроші через "Яндекс.Гроші", вказано, що відповідно до закону користувач має право повернути вкрадені кошти в таких випадках: якщо раніше обліковий запис була ідентифікована; користувач повідомив про розкрадання коштів не пізніше 24 годин після їх списання; внутрішня перевірка фахівцями платіжної системи підтвердила факт злому.

Якщо виникли розбіжності при покупці чого-небудь?

У такому разі як повернути платіж? "Яндекс.Гроші" повертає сплачені раніше засоби, якщо: Товар не доставили взагалі. Продавець доставив не те, що було замовлено.

При цьому повинні бути дотримані умови: З моменту платежу минуло не більше 90 днів. Оплата проводилася з гаманця або з карти, прив'язаною до гаманця. На сайті продавця стояв зелений значок "Яндекс.Гроші".

Якщо прийшло підозрілий лист від "Яндекс.Гроші"?

Найімовірніше, лист відправлено шахраями, якщо: У ньому містяться прохання вислати паролі, коди або будь-які конфіденційні дані. Адреса відправника закінчується чимось іншим, крім @money.yandex.ru. В адресному рядку при переході з будь-яких кнопок і посилань вказаний незвичний адресу. На початку рядка має стояти https, або в кінці рядка повинно бути зображення замочка.

У разі виявлення такого листа слід зробити скрін і відправити в техпідтримку. Як зберегти свої кошти?

Щоб згодом у користувача не виникало питання, як повернути гроші з "Яндекс.Грошей", варто заздалегідь подбати про їх збереження. Для цього рекомендується дотримуватися наступних правил: Дотримуватися уважність та обережність при користуванні подібними фінансовими системами. Перед підтвердженням транзакції краще кілька раз перевірити всі введені дані. Важливо не попастися на виверти шахраїв. Завжди слід перевіряти, якщо хтось звертається за допомогою через соцмережі, месенджери або смс. Дзвінки по телефону від незнайомих осіб краще перевіряти. Листи поштою із незнайомих адрес варто ігнорувати. Переклади платежу слід захищати кодом протекції. Він вказується при заповненні форми на відправлення платежу. І поки одержувач його не повідомить, не зможе отримати платіж. Звертатися за допомогою в службу підтримки слід якомога швидше, поки гроші не були виведені з системи або витрачені.

Із зростанням темпу життя і ускладненням різних технологій не завжди виходить швидко відпрацьовувати безпека звернень грошей і документів. Багато визнають зручність поводження з системами електронних платежів, однак незадоволені їх ненадійністю, непрозорістю і доступністю для шахрайських втручань. Тому краще знати можливі способи, як повернути гроші з гаманця "Яндекс", щоб у разі необхідності збільшити свої шанси на повернення коштів. Автор: Ksusha 22 Вересня, 2018



Категория: Автотехника