Скільки разів в день може дзвонити колектор: причини дзвінків, законодавча база та поради юристів


Опубликованно 28.11.2018 03:48

Скільки разів в день може дзвонити колектор: причини дзвінків, законодавча база та поради юристів

Сьогодні дуже багато людей користуються послугами кредитних організацій і банків для того, щоб здійснювати покупки або просто використовувати фінансові кошти з подальшим їх поверненням. Однак нерідко своєчасно повернути борг не виходить. У цьому випадку людині починає надходити підозрілі дзвінки від співробітників сторонніх агентств, які іноді в досить грубій формі починають вимагати внести грошові кошти. Цілком логічно, що клієнти банків просто дивуються: скільки разів на день може дзвонити колектор і не втомлювався повторювати одне і те ж.

Більшість людей, які коли-небудь брали кредит і спілкувалися з такими співробітниками, хочуть уточнити, чи законна така діяльність. Загальна інформація

Насамперед варто зазначити, що існує окрема законодавча база. Під час оформлення кредиту або будь-якого іншого боргового зобов'язання людина підписує договір. Як правило, в ньому є пункт про те, що банк або інша фінансова організації в разі необхідності може передавати права по кредиту третім особам.

Є Федеральний Закон, якою говорить про споживчих кредитах і позиках. Якщо чоловік узяв кредит у банку, але не повернув його у визначений термін, то в цьому випадку фінансова організація дійсно має право передати цю справу не тільки до суду, але і в колекторське агентство, яке буде займатися питанням погашення заборгованості. Однак у таких фірм є певні обмеження, про які дуже часто забувають. Скільки разів на день можна дзвонити колекторам

Варто відзначити, що до 2016 року існувала серйозна проблема того, що боржників почали турбувати колектори. Вони дзвонили буквально кожну хвилину. Зрозуміло, людей це дратувало і викликало справедливе обурення. На щастя, після 2016 року з'явились нові умови, в яких вказується, скільки разів в день може дзвонити колектор. Це дозволяє захистити позичальника від настирливого співробітника агентства.

У зв'язку з цим колектор не має ніякого права взаємодіяти з боржником частіше 1 разу в день, 2 рази в тиждень або 8 разів на місяць. Крім того, скільки можуть дзвонити колектори в день, також варто врахувати, коли саме вони мають право виходити на контакт із боржником. Є строго відведені години для таких дзвінків. Колектор може набрати певний номер телефону тільки з 8 до 20 годин. У вихідний день агент також має право на дзвінок. Але при цьому обмежується час такої взаємодії. Він може набирати номер боржника виключно в період з 9 до 20 годин. При цьому працівник повинен обов'язково виконувати певний статут і спілкуватися з клієнтом належним чином.

Чи мають право співробітники таких служб дзвонити родичам, друзям або на роботу

Знаючи, скільки разів на день можуть дзвонити колектори, з'являються інші питання. Наприклад, якщо такий чоловік зателефонував один раз самому боржника і після цього почав контактувати з усіма його друзями, то чи припустимо це?

У законі дійсно є окремий пункт, в якому говориться, що посередник (а точніше колектор) між банком (тобто кредиторам) і самим позичальником не має жодних підстав на взаємодію з кимось, крім самої особи, яка підписала кредитний договір. Винятком може бути тільки та ситуація, коли самим позичальником дано таку згоду.

Більш того третя особа (а саме родич, колега по роботі або просто друг) має повне право відмовитися від будь-якої комунікації з колекторами. Після цього співробітник такої компанії не має ніякого права турбувати людину, що не має відношення до кредиту. Таким чином, скільки разів в день може дзвонити колектор родичам або друзям боржника? Анітрохи, якщо вони відмовилися від спілкування з ним.

Також варто відзначити, що навіть якщо позичальник дав згоду на те, що треті особи будуть телефонувати його товаришам та колегам, то він має право написати відмову і забрати свою заяву. Якщо колектор навіть отримав дозвіл на дзвінки друзям і близьким клієнта банку, він не має ніякого права повідомляти навіть родичам позичальника про те, скільки саме грошей клієнт заборгував банку. Що колектор не має права робити при дзвінку

Багато хто не раз чули, що іноді агенти використовують, м'яко скажемо, не дуже коректні види взаємодії з боржниками. У цьому випадку проблема полягає не в тому, скільки разів в день може дзвонити колектор, а як він веде себе під час розмови.

Деякі погрожують фізичною розправою боржника, а інші ведуть себе по-хамськи. Але потрібно розуміти, що таке найчастіше відбувається в тому разі, якщо борг був узятий в мікрофінансової організації або приватної особи. Якщо мова йде про поважаючому себе банк, то він навряд чи буде валити свою репутацію і зв'язуватися з такими агентствами, які не можуть виконувати процедуру коректно.

Також варто враховувати, що незалежно від того, скільки разів на день повинні дзвонити колектори, вони не мають права нікого починати використовувати під час бесіди загрози або ненормативну лексику. В цьому випадку позичальник, навіть якщо він заборгував велику суму, може звернутися в суд і скласти скаргу на те, що він отримує подібні загрози.

Щоб довести, що колектор веде себе неналежним чином, рекомендується кожен такий діалог записувати на диктофон. На щастя, всі сучасні смартфони сьогодні оснащені подібної опцією. Те ж саме стосується друзів і родичів, з якими надходять неприємні дзвінки.

Якщо, дізнавшись, скільки разів можуть дзвонити колектори, позичальник прийшов до висновку, що в його випадку вони виходять на контакт не часто, але при цьому ведуть себе некоректно, він може звернутися в банк. Потрібно повідомити фінансової організації про надходять погрози. Є шанс, що в банку навіть не знали про таке поводження колекторів. Тоді проблема швидко вирішиться. Може колектор дзвонити по чужому кредиту

Нерідко трапляються такі ситуації, коли агент телефонує і просить повернути гроші, яких людина взагалі ніколи не брав. У цій ситуації можна пояснити таку поведінку кількома способами. Цілком можливо, що контактні дані під час підписання договору були вказані неправильно або людина, який оформляв кредит, свідомо не вписав свій номер, а чийсь інший.

Також подібне відбувається в тому випадку, якщо сім-карта була придбана зовсім недавно. Цілком можливо, що до цього у даного номера телефону був інший власник. Також подібні дзвінки можуть вступити в тому випадку, якщо мова йде про родича.

Однак це не означає, що доведеться виплачувати чужий кредит. Скільки можуть дзвонити колектори в цій ситуації? Якщо людина не оформляв ніякого кредиту, то такого взагалі не повинно траплятися. Як відмовитися від дзвінків колектора, якщо не брав кредит

У цьому випадку варто пояснити до колектора, що даний номер телефону не належить людині або його власник дійсно не оформляв ніяких договорів з фінансовими організаціями. Якщо дзвінки тривають, то варто звернутися фінансове установи, від імені якої діє агент, і попросити надати довідку про відсутність заборгованості.

Також потрібно написати заяву на видалення номера телефону з бази даних банку. Чи зобов'язаний колектор під час дзвінка представлятися

Так, відповідно до Федерального Закону, в якому йдеться про вимоги за споживчими кредитами, будь-яка третя особа, яка виконує функцію людини, уточнюючого інформацію про заборгованості, перед тим як розпочати комунікацію з клієнтом (незалежно від того, це дзвінок по телефону або особиста зустріч) в обов'язковому порядку повинен чітко вимовити своє ім'я і по батькові, а також прізвище та інформацію, яка включає в себе конкретну назву організації, яку він представляє і її адреса.

Якщо співробітник колекторського агентства не виконує такого вимоги, то в цьому випадку клієнт може сміливо пояснити йому, що з незнайомою людиною він розмовляти не має наміру, і повісити трубку. Громадянин має на це повне право. Куди скаржитися

Знаючи, скільки можна дзвонити колекторам в день, людина в праві обурюватися, якщо фінансова організація турбує його по телефону кожні 15 хвилин. Спочатку варто спробувати пояснити колектору, що він не повинен так себе вести. Однак найчастіше, таке не спрацьовує.

У цьому випадку необхідно звернутися в Росспоживнагляд або Центробанк. Досить просто направити заявку до відповідної інстанції, особистого відвідування не потрібно. Також будь-який громадянин, у разі таких дій та перевищення повноважень колектором, може звернутися в прокуратуру. Якщо постійно надходять погрози життю, то не варто закривати на це очі. Потрібно вживати заходів. В іншому випадку ситуація може ще більше ускладнитися. Висновок

Незважаючи на те, що колектори діють на законних підставах, вони не мають права перевищувати своїх посадових обов'язків. Не треба соромитися відстоювати власну позицію, особливо якщо закон на боці постраждалої сторони. Якщо людині завдано моральну і вже тим більше фізичну шкоду, то він має повне право стягнути з колекторського агентства грошову суму за завдану шкоду. Для цього потрібно направити справу в суд і набратися терпіння. Автор: Данило 10 Листопада, 2018



Категория: Автотехника