Страхова компанія "Кардіф": відгуки, рекомендації, телефон гарячої лінії, адреси, графік роботи, умови страхування і страхова тарифна ставка


Опубликованно 17.12.2018 12:48

Страхова компанія

Відгуки про страхової компанії "Кардіф" допоможуть потенційним клієнтам цієї фірми розібратися, чи варто звертатися до неї за послугами, на який рівень сервісу вони можуть розраховувати. Вибір страховика - відповідальне і важливе заняття, до якого потрібно поставитися з усією увагою, адже від вашого рішення буде залежати, чи зможете ви оперативного отримати виплату при настанні страхового випадку або вам доведеться довго судитися, відстоюючи свої права. Про компанію

Відгуки про страхової компанії "Кардіф" зустрічаються самі різні. Варто відзначити, що це достатньо потужна корпорація, яка представлена в 35 країнах світу, має у своєму штаті близько 35 тисяч співробітників, в загальній складності, близько ста мільйонів клієнтів на всій планеті.

Головний офіс компанії знаходиться в Парижі, вона входить у фінансовий конгломерат BNP Paribas, який вважається одним з лідерів фінансових і банківських послуг на світовому ринку, входить до шістки найсильніших банків на планеті.

На території нашої країни перші представництва цієї компанії були відкриті в 1974 році. У Росії в даний час діє два банки цієї групи, які надають інвестиційні та корпоративні, роздрібні банківські, лізингові послуги та страхування.

У самій компанії заявляють, що вони є експертами в галузі страхування від хвороб і нещасних випадків, при цьому займаються і іншими різновидами цього бізнесу. Тут вчать розвивати високу ступінь відповідальності і корпоративну культуру. Робота в Росії

В даний час компанія активно працює на кількох континентах, маючи сильні позиції не тільки в Європі, але і в Америці, і Азії. Офіційна дочірня компанія була створена в 2007-м. Вже на наступний рік портфель продуктів і кількість партнерів значно збільшилися. Крім кредитного страхування позичальників, з'явилася можливість оформляти іпотечні, споживчі, автокредити, захист бюджету, проводиться страхування власників вкладів і банківських карт.

У 2012 році компанія вийшла на ринок із продуктами "Захист покупки" і "Подовжена гарантія".

В компанії активно розвивається культура партнерства. Одним з основних переваг вважається здатність пропонувати унікальні продукти, здатні задовольнити потреби будь-яких партнерів.

В даний час керує компанією генеральний директор Костянтин Козлов, який відповідає за розвиток, реалізацію стратегії, управління всіма підрозділами на території Росії. Клієнтської операційної службою керує Олена Мартинова, вона безпосередньо відповідає на обслуговування клієнтів, здійснення страхових операцій, курирує всі звернення, пов'язані з настанням страхових випадків.

Директор управління по роботі з персоналом Ганна Смислова. Вона відповідає за адаптацію і найм персоналу, лояльність працівників, організацію процесу оцінки, внутрішню комунікацію та формування корпоративної культури. Кадри

В даний час в російському офісі компанії працює близько 120 співробітників, які можуть розраховувати на професійний розвиток, отримання досвіду міжнародного рівня у сфері ведення бізнесу. У компанії заявляють, що одним з її пріоритетів є інвестування в людей.

Існуюча внутрішня корпоративна політика спрямована на розвиток соціального капіталу, що досягається зміцненням зв'язків між працівниками, у тому числі й неформальних, при цьому керівництво дбає про добробут працівників. В даному випадку мова йде про соціальну захищеність, здоров'я, комфортної робочої середовищі.

В даний час в компанії відкриті вакансії координатора проектів, бізнес-аналітика, керівників проектів в Управлінні по роботі з партнерами та напрямки інформаційної безпеки, експерта з мережевої безпеки. Види страхування

В компанії існує три основних види страхування: здоров'я, нерухомість та іпотечне страхування.

ТОВ "Страхова компанія "Кардіф" надає три основні програми страхування життя і здоров'я. Вони називаються "Мій малюк", "Малюк і я", "Батьки - наше все".

Страховики відзначають, що не у всіх батьків є реальна можливість постійно стежити і контролювати свою дитину. Але звернувшись до них, вони зможуть бути впевнені в тому, що одержать надійну фінансову підтримку і зможуть компенсувати витрати навіть на дороге лікування. Використання цієї страховки стає особливо актуальним під час шкільних канікул, коли більшість дітей потрапляє в неприємності, залишаючись без нагляду, поки батьки зайняті на роботі.

По даній програмі встановлено три види страхування, які передбачають травматичні пошкодження, встановлення інвалідності, допомога при госпіталізації. По кожному передбачені стандартний і повний тариф. Мінімальна сума страховки становить 750 рублів на три місяці. За ці гроші ви зможете розраховувати максимум на 100 тисяч рублів при травмах, 500 тисяч рублів при інвалідності та на оплату госпіталізації з розрахунку 1 000 рублів в день.

За програмою "Малюк і я" від нещасного випадку відразу страхуються і дитина, і дорослий. Мінімальна вартість полісу становить 999 рублів на один рік.

В рамках програми "Батьки - наше все" пропонується застрахувати своїх батьків і матерів від будь-яких непередбачених життєвих неприємностей. Мінімальна сума - 999 рублів на один рік.

ТОВ "Страхова компанія "Кардіф" пропонує послуги по іпотечному страхуванню. Наприклад, іпотечний кредит до одного мільйона рублів обійдеться в 5 500 в рік. При достроковому погашенні іпотечного кредиту, як і в інших компаніях, можливе повернення страховки від страхової компанії "Кардіф".

По програмі "Домашній очаг" ви можете застрахувати свою нерухомість. Зробити це з квартирою або будинком можна в режимі онлайн. Так ви будете фінансово готовими до пожеж, комунальним аварій, крадіжок та інших лих. При настанні страхового випадку тут можуть допомогти навіть з орендою житла на суму до 60 тисяч рублів. У цьому випадку ви страхуєте своє житло від удару блискавки, пожежі, вибуху газу, падіння літальних апаратів, пошкодження водою з каналізаційних, водонапірних, опалювальних систем, а також систем пожежогасіння, стихійних лих та крадіжок зі зломом. На цю ж суму буде застрахована та ваша громадянська відповідальність при ушкодженні парою, водою або іншими рідкими речовинами, вибуху парових котлів, пожежі, газу, інших речовин.

Основна умова страхування полягає в тому, що програми набирають чинності на 31 день після моменту оплати. Варто відзначити, що це тільки варіанти онлайн-страхування, в самому офісі вам будуть доступні додаткові функції і програми, до того ж на великі суми. У цьому випадку вас проконсультують і страхової тарифної ставки, яка залежить від періоду страхування. Як дістатися?

Адреса страхової компанії "Кардіф": місто Москва, вулиця Новодмитровская, будинок 1. На громадському транспорті сюди найпростіше дістатися на метро, доїхавши до станції "Дмитрівська". Якщо ви вирішили скористатися власним автомобілем, то з третього кільця поверніть на вулицю Бутирської.

У безпосередній близькості від офісу компанії знаходяться музей техніки Apple, дизайн-завод "Флакон", Єврейський музей і центр толерантності, Новослободський парк, район Мар'їна роща. Приїхавши за адресою страхової компанії "Кардіф", ви зможете вирішити будь-які проблеми та спірні випадки. Офіс відкритий з понеділка по п'ятницю з 9 години ранку до 18.00, крім вихідних і всіх офіційних святкових днів. Страховий випадок

Всі клієнти добре знають, як потрібно діяти при настанні страхового випадку страхової компанії "Кардіф". Черговість дій залежить від того, який саме страховий випадок настав. У більшості з них першим ділом необхідно звернутися на гарячу лінію страхової компанії "Кардіф". Так треба робити, якщо у вас сталася поломка автомобіля, відбулися події за програмами страхування побутової техніки і персональних електронних пристроїв.

Так, при поломці транспортного засобу ви по телефону страхової компанії "Кардіф" повідомляєте, що сталося, а оператор підкаже вам контакти найближчого дилерського центру.

При крадіжці автомобіля або настання іншої події, передбаченого вашим страховим полісом, слід уважно ознайомитися з переліком документів, які необхідно надати. Він буде зазначений у вашому страховому договорі. Після цього клієнт заповнює бланк заяви в страхову компанію "Кардіф". Відскановані копії заяви та всіх необхідних документів надсилаються за електронною адресою або формою зворотного зв'язку. Враження клієнтів

Клієнти, які реально працювали з цією компанією, залишають різні відгуки про страхової компанії "Кардіф". Велика частина негативу пов'язана з нав'язуванням страховки при оформленні кредиту в банку, як правило, на автомобіль. Як правило, в таких ситуаціях банківські працівники відмовляються схвалювати позику, якщо кредитор не застрахує своє життя і здоров'я. В цьому випадку страхова компанія СК "Кардіф" зобов'язується погасити кредит у разі хвороби, смерті або втрати працездатності.

Існує практика, при якій при достроковому погашенні кредиту невикористаний залишок повертається. Однак клієнти кредитних установ у відгуках про страхової компанії "Кардіф" відзначають, що дана фірма не виконує цих зобов'язань. Навіть при достроковому погашенні кредиту отримати назад невикористані гроші по страховці не вдається.

У фірмі зазначають, що в даному випадку відмова від страховки від страхової компанії "Кардіф" застосувати не можна. На підставі умов угоди клієнт має право вимагати повернення своїх коштів тільки в 5-денний термін від дати укладення договору. В подальшому договір може бути розірвано тільки в тому випадку, якщо відпала ймовірність настання страхової події. Таке положення Цивільного кодексу Російської Федерації, яким керується страхова компанія ТОВ "СК " Кардіф". В даному випадку, коли страховка пов'язана з ризиками життя і здоров'я, дострокове погашення кредиту не може бути підставою для повернення грошових коштів. В даному випадку страхової компанії "Кардіф" в Москві радять не відмовлятися від такої можливості. А при настанні страхового випадку звертатися за виплатами.

Варто відзначити, що більшість відгуків, питань і проблем, з якими доводиться стикатися, якраз пов'язані з бажанням оформити відмову від страхової компанії "Кардіф". Це відбувається при нав'язування додаткових послуг співробітниками банку, що в даний час є поширеною практикою, що застосовується повсюдно. Можливості онлайн-страхування

Компанія "Кардіф" є однією з фірм, які надають послуги з онлайн-страхування або страхування за телефоном. При цьому не треба особисто приходити в офіс, оформляти додаткові документи і навіть висилати фотографії застрахованого об'єкта. До подібного виду страхування багато досі ставляться насторожено, сумніваючись, що в цьому випадку оперативно вдасться отримати виплати в повному обсязі, а деякі переконані, що отримати їх і зовсім не вдасться.

Однак, судячи з відгуків, компанія суворо виконує свої зобов'язання, навіть якщо страховка була оформлена віддалено. Наприклад, багато стикаються з особливостями сімейної страховки, коли розраховують отримати виплату у разі нанесення шкоди здоров'ю. Насправді ця робота максимально налагоджена: при своєчасної відправки бланка заяви та всіх необхідних документів вже через кілька робочих днів надається необхідна виплата в повному обсязі. Втрата працездатності

Один з найпоширеніших страхових випадків, з якими доводиться зіштовхуватись клієнтам - це тимчасова втрата працездатності. При цьому бувають випадки, коли страховка, як це зазвичай буває, була нав'язана при оформленні кредиту на машину, але компанія відмовляє у виплаті. В дійсності виявляється, що вони при цьому залишаються в рамках закону, нічого не порушуючи. Тому вам варто заздалегідь знати і бути готовим до того, що не в кожному випадку ви можете отримати виплату, на яку розраховуєте, навіть якщо, з вашої точки зору, все необхідне було дотримано.

Більш детально пояснимо цю ситуацію на конкретному прикладі. При оформленні кредиту на автомобіль в банку клієнту традиційно нав'язують страховий поліс на випадок хвороби або смерті. В договорі зазначено, що розраховувати на страхову премію можна в разі хвороби і тимчасової втрати працездатності. Коли з клієнтом трапляється інфаркт, а за ним слідує операція, велика ймовірність, що у виплаті йому буде відмовлено на цілком законних підставах.

Вся справа в тому, що за умов стандартного страхового договору, який полягає в такому випадку, під хворобою розуміється порушення здоров'я, не викликана нещасним випадком і діагностоване вперше після вступу в силу даного договору. Якщо ж захворювання, за якого стався інфаркт, вперше було діагностовано до укладення договору, то ця подія, на жаль, не вважається страховим випадком. Такі виверти сьогодні застосовує більшість компаній, що працюють на цьому ринку. Завдяки їм вдається мінімізувати кількість виплат, так що отримати реальну страхову виплату виявляється не так-то й просто. Оперативна реакція

З позитивних відгуків, які зустрічаються даної страхової компанії найчастіше зустрічаються враження про те, як швидко і оперативно було спрацьовано співробітниками СК при строгому дотриманні клієнтом всіх умов, зазначених у договорі.

Якщо договір читається уважно, а потім виконуються всі вимоги, то гроші відшкодовуються у повному обсязі, страхові премії виплачуються в разі настання страхових випадків.

Взагалі при необхідності більшість питань, пов'язаних з діяльністю цієї компанії, цілком успішно можна вирішити дистанційно - по телефону або через Інтернет. У страховика налагоджена робота гарячої лінії, до того ж існує спеціальна служба по спілкуванню з клієнтами, яка оперативно реагує на будь-які звернення. Примітно, що клієнт може отримати інформативний і розгорнуту відповідь не лише в тому випадку, якщо звернувся безпосередньо на офіційний сайт самої страхової компанії. Співробітники "Кардіффа" уважно моніторять найпопулярніші і відвідувані ресурси, на яких користувачі залишають відгуки про роботу банків і страхових компаній. Як тільки у відповідній темі з'являється звернення, що стосується роботи даної страхової компанії, тут же з'являється повноцінний і розгорнуту відповідь. Як правило, це відбувається вже на наступний день після звернення. Якщо у зверненні вказана неповна інформація, кількість наданих даних не дозволяє на місці розібратися в проблемі, то користувача просять уточнити інформацію, щоб допомогти йому розібратися в питанні, знайти оптимальне рішення.

Ознайомившись з відгуками про компанії "Кардіф", можна прийти до висновку, що основний продукт, яким вона займається, це нав'язані страхові поліси у ВТБ і "Пошта Банку" при оформленні кредитів. Практично усі відгуки тим чи іншим чином пов'язані з цією темою. При цьому інформації про те, як компанія працює з інших продуктів, які пропонує, просто немає. Автор: tgorlopeev 21 Жовтня, 2018



Категория: Автотехника