Як вставити картку в банкомат Ощадбанку: інструкція з використання пластикової картки


Опубликованно 06.01.2019 05:00

Як вставити картку в банкомат Ощадбанку: інструкція з використання пластикової картки

Банківські картки стали невід'ємною частиною сучасного суспільства. Але ті, хто тільки починає ними користуватися, можуть відчувати труднощі. Найбільшою популярністю у населення користуються картки ПАТ "Ощадбанк", найбільшого емітента кредиток в Росії. Перше, що необхідно знати власникові нового платіжного засобу, — це як вставити картку в банкомат Ощадбанку. Як влаштована банківська картка?

Карта являє собою платіжний засіб на пластиковому носії. Вона компактна і зручна, займає не більше місця в гаманці, ніж візитка або купон на знижку в магазині.

У картки є лицьовий та зворотний боки. На лицьовій стороні розташовуються: Логотип банку-емітента, найчастіше в правому верхньому куті. Прізвище та ім'я власника, якщо кредитка є іменною. Вони вказуються эмбоссированным текстом. На картах миттєвої видачі вказується просто тип — momentum card. Чіп. Він захищає картку від злому і зберігає дані. Являє собою квадрат з металізованою поверхнею, розташований з лівої частини картки. Термін дії. Зазначаються місяць і рік заміни картки, наприклад, 03/2019. Номер картки. 16 або 18 цифр.

На звороті картки вказується 3-значний код, який використовується для оплати в інтернет-магазинах. Також там міститься інформація про контакти банку (вгорі дрібним шрифтом). Куди вставляти картку Ощадбанку?

Клієнти банку, крім оплати карткою в магазинах, можуть використовувати її в терміналах і банкоматах для перекладів, погашення кредиту та зняття готівки. Перше, що повинен запам'ятати власник, — куди вставляти кредитку.

У банкоматі і терміналі є 2 відділення: для готівки і карти. Іноді відділення для готівкових поділяються на внесення і зняття коштів, але відділ для банківських карт завжди один.

У банкоматі Ощадбанку він знаходиться з правого боку. Над ним розташовується наклейка з написом "Вставити карту або малюнок, на якому вказано, як вставити картку в банкомат Ощадбанку.

Не рекомендується намагатися засунути кредитку відсік для готівки. Вона або застрягне, або буде "проковтнута" банкоматом. Як вставити картку в банкомат Ощадбанку: інструкція для новачків

Клієнт повинен запам'ятати, що термінали і банкомати мають приблизно однакове пристрій і зовнішній вигляд. Виняток становить лише можливість зняття готівки: в терміналах це зробити неможливо.

Другий важливий момент при використанні кредитки — якою стороною вставляти картку Ощадбанку в банкомат. Всі платіжні засоби вставляються тільки лицьовою стороною, чіпом вперед. Це важливо: якщо спробувати всунути картку іншим способом, вона залишиться в терміналі.

Якщо клієнт сумнівається, як вставити картку в банкомат Ощадбанку, він може подивитися інструкцію на банкоматі: у більшості терміналів є зображення-підказка для нових власників.

Клієнт також має право отримати в банку безкоштовну інструкцію для користувачів, в якій прописуються всі нюанси застосування платіжного засобу. В яких випадках термінал може "проковтнути" картку?

Навіть при правильному використанні кредитки не виключені випадки, коли клієнт не може витягнути свою картку після того, як вставив її в банкомат. Якщо картка вставлена вірно, причиною цього може стати несправність пристрою.

Щоб знизити ризики залишитися без картки і грошей, не рекомендується: Вставляти її в банкомат з ознаками несправності. Про це може говорити напис на екрані "Ведуться технічні роботи" (або її аналог англійською), "синій" або "чорний" екрани без логотипу, реклами Ощадбанку і іншої атрибутики. Тягнути час після отримання готівки. Після того як клієнт отримав гроші, йому дається 40 секунд, щоб забрати кредитку назад. В іншому випадку вона залишиться в банкоматі. Що робити, якщо картка залишилася всередині?

Навіть ті, хто знає, як вставити картку в банкомат Ощадбанку, іноді потрапляють в ситуацію, коли залишаються без платіжного засобу. Найчастіше причиною є несправність пристрою без зовнішніх ознак технічного збою. В такому випадку необхідно терміново заблокувати кредитку і оформити перевипуск картки.

Куди дзвонити, якщо банкомат "з'їв" картку Ощадбанку: на номер 900. або 8-800-555-555-0.

Обидва номери є безкоштовними "гарячими лініями банку. Клієнт може зателефонувати туди, щоб заблокувати картку і оформити її перевипуск без відвідування офісу банку. При дзвінку необхідно представитися, назвати адресу, дані паспорта та кодове слово (використовувалося в заяві при оформленні платіжного засобу).

Номери Ощадбанку вказані на кожному з пристроїв самообслуговування, рекламі або на сайті компанії. Якщо кредитка не була "проковтнута", а клієнт просто забув картку в банкоматі Ощадбанку, він також повинен подзвонити по одному з номерів.

Перевипуск технічної несправності є безкоштовним. При втраті картки клієнт повинен буде сплатити комісію за виготовлення нової в розмірі 30 або 150 рублів залежно від типу кредитки. Термін виготовлення нової картки — до 14 днів. Автор: Геній Злочинного 26 Жовтня, 2018



Категория: Автотехника